Používame súbory cookie, aby sme mohli naše webové stránky lepšie prispôsobiť Vašim potrebám. Používaním našich webových stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na Vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Viac informácií tu.
Schließen

Oslavujeme 70 rokov Tchibo

Vôňa čerstvej kávy, štýlová móda pre celú rodinu a inšpiratívne nápady robia každý deň krajším – to reprezentuje Tchibo už 7 dekád. Oslávme to spolu!
Každý týždeň nové výhody
Tchibo tento rok oslavuje 70. narodeniny. Darčeky však neočakávame, naopak, budeme ich rozdávať my! V nasledujúcich týždňoch sa preto môžete tešiť na najrôznejšie výhody, vďaka ktorým si nakupovanie u nás užijete ešte viac.

Doprava zadarmo
Kód: DOPRAVA1

Doprava zadarmo platí na doručenie akéhokoľvek tovaru z e-shopu tchibo.sk na doručovaciu adresu na území Slovenskej republiky. Na uplatnenie zadajte on-line kód DOPRAVA1 vo fáze platenia do políčka „Uplatniť poukaz”. Na jeden nákup je možné uplatniť jeden on-line kód, tzn. na využitie ďalšej akcie je potrebné vytvoriť novú objednávku. Kód je možné použiť opakovane.
Platí do: 15.9.2019
Nakúpiť z kolekcií s dopravou zadarmo

Nakúpiť z kolekcií a získať 2x viac Zrniek

Akcia platí iba pre zákazníkov TchiboCard. Dvojnásobný počet Zrniek za každý Váš nákup Vám bude automaticky pripísaný na Váš účet. Na uplatnenie v e-shope je nutné sa prihlásiť do on-line TchiboCard účtu.
Platí do: 15.9.2019
Nakúpiť a získať 2x viac Zrniek

Cafissimo mini + napeňovač zdarma
Kód: NAPENOVAC1

Pri nákupe kapsulového kávovaru Cafissimo mini získate zadarmo elektrický napeňovač mlieka. Akcia sa vzťahuje na všetky kávovary Cafissimo mini a elektrické napeňovače mlieka. Platí do rozdania darčekov. Na uplatnenie v e-shope tchibo.sk vložte vybraný kávovar Cafissimo mini a vybraný elektrický napeňovač mlieka v hodnote 49,95 € do nákupného košíka. Vo fáze platenia zadajte akciový on-line kód NAPENOVAC1 do políčka „Uplatniť poukaz“. Na jednu objednávku je možné kúpiť maximálne 2 kávovary a získať 2 napeňovače zadarmo. Cena napeňovača sa automaticky odpočíta. Na jeden nákup možno uplatniť jeden on-line kód, tzn. na využitie ďalšej akcie je potrebné vytvoriť novú objednávku. Ak chcete tovar z e-shopu vyzdvihnúť v obchode, zľavu možno uplatniť len pri objednaní, nie pri vyzdvihnutí tovaru. Zľavu nie je možné kombinovať.
Platí do: 15.9.2019
Kúpiť Cafissimo mini a získať napeňovač

Privat Kaffee 1+1 zadarmo
Kód: PRIVATKAFFEE1

Akcia platí na 500 g balenie kávy Privat Kaffee African Blue, Guatemala Grande a Brazil Mild. Na uplatnenie v e-shope tchibo.sk vložte do košíka vybrané balenie kávy aj balenia kávy, ktoré chcete získať zadarmo, a vo fáze platenia zadajte on-line kód PRIVATKAFFEE1 do políčka „Uplatniť poukaz“. Cena kávy zadarmo sa automaticky odpočíta. Na jednu objednávku možno kúpiť maximálne 3 balenia kávy, ku ktorým získate 3 balenia kávy zadarmo. Na jeden nákup možno uplatniť jeden on-line kód, tzn. na využitie ďalšej akcie je potrebné vytvoriť novú objednávku. Zľavu nie je možné kombinovať s inými akcia vrátane Dní kávy.
Platí do: 15.9.2019
Kúpiť Privat Kaffee a získať balenie zdarma

70 rokov od založenia Tchibo

Milí zákazníci, Tchibo prešlo od zasielania kávy poštou po udržateľný týždeň dlhú cestu. Celú tú dobu sa usilujeme počúvať, čo si prajete a Vaše očakávania plniť. Dnes, 70 rokov od založenia, sa spoločnosti Tchibo darí dobre. Tradícia, zvedavosť, nápady, odvaha a tiež Vaša dôvera sú základom úspechu. Máte chuť na malý výlet do histórie? Prajeme Vám príjemné čítanie!

Idea

Nemecko stále pociťuje dôsledky vojny. Ale Max Herz a Carl Tchiling-Hiryan majú svoju ideu: kávu a čaro všedného dňa – a to prostredníctvom zásielkového predaja. Špecialitou je čerstvo pražená káva v priehľadných dózach balená do obrúskov alebo utierok na riad. Zákazníkom sa to páči, keďže veľa každodenných vecí je v tejto dobe nedostatkovým tovarom.

Radosť

Do každej zásielky je zadarmo pribalený magazín s tipmi a napínavými príbehmi. Na Vianoce dostanú všetci zákazníci malý darček.

Lahodná chuť

Tchibo Gold-Mocca vstupuje na trh. Čerstvá zrnková káva priamo z krajiny pôvodu, za primerané ceny a vždy čerstvo pražená. Gold-Mocca sa rýchlo stáva kávou, ktorá sa v Nemecku pije najčastejšie.

Inovácia

Káva "na stojáka"? To tu ešte nebolo. Firma Tchibo sa do toho aj tak púšťa. Zákazníci si môžu v obchode vychutnať lahodnú šálku kávy alebo kávu pred nákupom ochutnať. Cena, 20 fenigov za šálku kávy so smotanou, je jedinečná a neprekonateľná. Každé otváranie pobočky je malým miestnym sviatkom.

Na cestách za kávou

V tmavomodrom obleku s tvrdiakom a kravatou vyrážajú odborníci na kávu z firmy Tchibo do Afriky a Južnej Ameriky. Majú namierené všade tam, kde rastie dobrá káva. Celé Nemecko sa smeje a pozná sympatického, trochu komického experta na kávu W. Pitheya, ktorý sa stane dlhoročnou reklamnou tvárou Tchibo.

Prekvapivosť

Ako môže Tchibo ušetriť svojim zákazníkom cestu do obchodu? Čerstvo pražená zrnková káva alebo priamo na mieste zomletá káva je teraz k dispozícii v najlepších miestnych pekárňach s kávovým kútikom Tchibo – je to v podstate taká minipobočka. Zrodila sa myšlienka „obchodu v obchode“, ktorý zaznamenal obrovský úspech. Začiatkom 70. rokov je už v celom Nemecku takmer 2 900 predajných miest tohto tipu.

Posun

Dá sa tomu len ťažko veriť: hodinky, knihy, šperky, riad, tenisové rakety, bicykle… to všetko sa dá kúpiť v obchode s kávou? To, čo začalo ako doplnkový sortiment, sa mení na nový predajný model: spotrebný tovar Tchibo! Opäť je to úspech. Za jediný týždeň sa predalo napríklad 9 000 lyžiarskych prilieb, 433 000 hodiniek a 800 000 kuchárskych kníh. Tchibo tak často predalo za týždeň viac ako špecializované predajne za jeden rok.

Lahodná káva

Tchibo objavuje novú chuť jemnej kávy - Tchibo Neue Milde, neskôr Feine Milde. Káva je bestsellerom a dodnes je medzi kávami Tchibo v Nemecku jednotkou.

Silná káva

Kto už myslí na espresso v roku 1984? Snáď len niektorí milovníci Talianska. Spoločnosť Tchibo rozoznáva tento trend ako prvá a zavádza „Picco“ -silné espresso a k tomu patentovaný kávovar. V prvom roku sa predalo viac ako 200 000 kávovarov.

Jednoducho krása

Spoločnosť Tchibo sa vždy usilovala byť najlepším dodávateľom kávy. Ale ako to ukážete svojim zákazníkom? Prostredníctvom nového loga s kávovým zrnkom, ktoré uvedie v tomto roku – a ktoré dnes všetci poznajú.

Výber

Ako chutí káva z Afriky, Južnej Ameriky alebo Brazílie? Ako chutí zmes týchto káv? Teraz si zákazník môže zostaviť svoju vlastnú kávovú zmes v každej pobočke Tchibo – a môže si pritom nechať poradiť od zamestnancov Tchibo. Zákazníci túto možnosť s nadšením využívajú.

Zmena

Úplne neočakávane padá v novembri 1989 berlínsky múr . Tchibo s plnou silnou vyráža smerom na východ. Zamestnanci spoločnosti Tchibo odvádzajú skvelú prácu. Vstup na trh v bývalej NDR a krajinách ako Poľsko, Československo, Maďarsko a mnoho ďalších, vyžaduje mnoho odvahy a improvizácie. Neexistovala žiadna koncepcia – len obrovské nadšenie. Dnes je spoločnosť Tchibo v mnohých krajinách lídrom na trhu.

Online

Zasielanie kávy a spotrebného tovaru priamo zákazníkom pozná spoločnosť Tchibo už desiatky rokov. V r. 1997 začína Amazon svoju úspešnú cestu na internete. V tom istom roku štartuje aj Tchibo svoj online obchod. Znalosť priameho predaja pomáha.

Kompaktnosť

Dobrá čerstvá káva stlačením jedného tlačidla – jednoducho a nekomplikovane. S Tchibo je to možné ! S kávovarom Cafissimo Tchibo uvádza na trh prvý kapsulový systém s tromi stupňami sparovania: crema, espresso a prekvapkávaná káva

Dôvera

Tchibo uvádza vernostný program PrivatCard s výhodnými ponukami pre verných zákazníkov. Dnes sa tento program volá TchiboCard a využíva ho takmer 7 miliónov zákazníkov. Ďakujeme!

Udržateľnosť

Tchibo dlhuje svojim dodávateľom v oblasti kávy a spotrebného tovaru veľké poďakovanie. Pre Tchibo je samozrejmosťou všetkými silami pracovať na zlepšení životných podmienok svojich partnerov. Trvalo udržateľné podnikanie– dôsledné a overiteľné – je prísľubom. Tchibo je priekopníkom v mnohých oblastiach. A to z celosvetového hľadiska. Trvalo udržateľné správanie a rešpekt k životnému prostrediu sú od roku 2006 stredobodom obchodných aktivít Tchibo. Za toto bola spoločnosť Tchibo v r. 2016 ocenená nemeckou cenou Deutsche Nachhaltigkeitspre za trvalú udržateľnosť. Tchibo na ceste k trvalej udržateľnosti… ale ešte je toho veľa, veľmi veľa, čo treba urobiť.

Vďačnosť

Pozeráme sa späť na 70 búrlivých rokov plných úspechov i neúspechov. Vám, milí zákazníci, ďakujeme za to, že dnes máme silu a nadšenie ísť novou cestou.