Používame súbory cookie, aby sme mohli naše webové stránky lepšie prispôsobiť Vašim potrebám. Používaním našich webových stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na Vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Viac informácií tu.
Schließen

Dodanie

  • Cena dopravy je 2 €.
  • Pokiaľ by z technických alebo logistických dôvodov zaslanie prebiehalo v niekoľkých etapách, účtujeme poštovné samozrejme len raz.
Prepravné náklady nebudú účtované:
  • pri nákupe nad 80 €
  • pri osobnom odbere v kamennom obchode
  • pre členov vernostného klubu TchiboCard po prihlásení sa do TchiboCard online účtu

Možnosti dodania

Kuriérom na zvolené miesto dodania

Zásielku Vám doručíme prostredníctvom kuriéra spoločnosti GEIS Parcel SK s.r.o. na zvolené miesto dodania. Tovar je kuriérom doručovaný počas pracovných dní.

Dodacia lehota je 4 až 6 pracovných dní. Dodacia lehota objednaného tovaru sa zobrazí v nákupnom košíku a pri telefonickej objednávke Vám bude osobne oznámená našim spolupracovníkom. Ak ste uviedol/-la Vašu emailovú adresu, pošleme Vám potvrdenie o objednávke, v ktorom bude dodacia lehota taktiež uvedená. Na Váš email môžeme posielať aj ďalšie informácie týkajúce sa Vašej objednávky v e-shope, napr. potvrdenie o odoslaní tovaru alebo potvrdenie o vrátení tovaru. Spolu s informáciou o odoslaní zásielky Vám pošleme odkaz na partnerské stránky, na ktorých môžete sledovať cestu Vašej zásielky.

Dodanie na inú dodaciu adresu

Inú dodaciu adresu môžete zvoliť v druhom kroku objednávky "Dodacia adresa". Fakturačná aj dodacia adresa budú zobrazené v potvrdení prijatia objednávky, ktoré Vás zašleme e-mailom po dokončení objednávky.
Ak sa vo výnimočnom prípade stane, že Vami objednaný výrobok je nedostupný, budeme Vás o tom informovať e-mailom.

Doručenie do obchodu - Objednať & Vyzdvihnúť

Všetky výrobky (okrem veľkorozmerných výrobkov) si môžete objednať na svoje meno do kamenného obchodu Tchibo a taktiež si ich tam vyzdvihnúť. Pri zostavovaní objednávky sú Vám ponúknuté na výber iba dostupné výdajné miesta pre daný druh tovaru.

Dodacia lehota
Dodacia lehota je zvyčajne 4 až 6 pracovných dní od objednania tovaru.

Možnosti platby
Tovar zaplatíte pri vyzdvihnutí platobnými prostriedkami akceptovanými v danom obchode.

Vyzdvihnutie objednávky
Ak ste v procese objednávania zadali svoj email, po odoslaní objednávky obdržíte potvrdenie o prijatí objednávky. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Tovar si v obchode Tchibo môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia objednávky do obchodu.

Ak ste v procese objednávania e-mailovú adresu nezadali, budete informovaný prostredníctvom SMS správy. Tovar si môžete vyzdvihnúť do 7 dní odo dňa zaslania SMS správy.
Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru.

Osobný odber nie je možný ak sa jedná o veľkorozmerný tovar (napr. nábytok), partnerské akcie a iný vybraný tovar. Venujte, prosím, pozornosť údajom uvedeným na príslušnej stránke detailu výrobku v časti Objednanie a doručenie.

Objednávka mimo Slovenskej republiky

Objednávka mimo Slovenskej republiky nie je možná. Sortiment z e-shopu Tchibo.sk, je možné objednávať a dodávať len v rámci príslušnej krajiny.

Dodacia lehota & Sledovanie zásielky

Dodacia lehota

Dodacia lehota je zvyčajne 4 až 6 pracovných dní od objednania tovaru.

Sledovanie zásielky

Na základe identifikačného čísla balíka si môžete kedykoľvek skontrolovať stav zásielky zaslanej prostredníctvom kuriéra spoločnosti GEIS Parcel SK s.r.o. v systéme zmluvného prepravcu GEIS. Ďalšie informácie o sledovaní zásielok je možné nájsť v e-mailovom potvrdení o odoslaní zásielky alebo sa dá získať na telefónnom čísle zákazníckeho servisu 0800 212 313. Okrem toho si môžete kedykoľvek skontrolovať stav dopravy a dodania prihlásením sa do Vášho osobného účtu na Tchibo.sk.
O čase doručovania zásielky Vás bude informovať prepravná spoločnosť prostredníctvom SMS správy.
V niektorých prípadoch je z technických alebo logistických dôvodov možné, že Vám pre rýchlejšie vybavenie Vašej objednávky pošleme informáciu, ktoré výrobky sú k dispozícii ihneď a ktoré nie. Výrobky, ktoré nie sú k dispozícii ihneď Vám pošleme v samostatnej zásielke neskôr. V každom prípade Vám budeme účtovať poštovné a balné iba raz. Dostanete od nás emailovú správu s potvrdením o odoslaní objednávky a jej rozdelení do jednotlivých zásielok.
Ak si želáte zmeniť dátum doručenia, prosím kontaktujte priamo prepravnú spoločnosť.
Po dvoch neúspešných pokusoch o doručenie zásielky prostredníctvom kuriéra bude tovar automaticky zaslaný späť. Ak bola Vaša objednávka už uhradená, čiastku Vám vrátime.