Používame súbory cookie, aby sme mohli naše webové stránky lepšie prispôsobiť Vašim potrebám. Používaním našich webových stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na Vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Viac informácií tu.
Schließen
Vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru

Všetky výrobky zakúpené na www.tchibo.sk môžete bez uvedenia dôvodu do 30 dní po obdržaní vrátiť alebo vymeniť bez toho, aby nám bolo zaslané odstúpenie od zmluvy podľa zákonnej úpravy.

Po uplynutí tejto lehoty naďalej môžete vrátiť výrobky, ktoré vykazujú známky poškodenia pri výrobe alebo vady, na ktoré sa vzťahuje bežná spotrebiteľská záruka.
Tovar môžete vrátiť zaslaním na adresu nášho distribučného partnera GEIS Parcel SK s.r.o:

GEIS Parcel SK s.r.o
Balíková hala Tchibo
Trňanská 6
960 01 Zvolen

Tel.: 18 181
E-mail: info@geisparcel.sk

Vrátenie objemného tovaru

Pokiaľ chcete vrátiť objemný výrobok predajný len v internetovom obchode (napr. nábytok), ktorý Vám bol doručený prostredníctvom nášho distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o., takýto výrobok je možné vrátiť len prostredníctvom nášho distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o., pričom v takomto prípade kontaktujte zákaznícky servis Tchibo na e-mailovej adrese: servis@tchibo.sk alebo na telefónnom čísle: 0800 212 313, ktorý zabezpečí odvoz tovaru prostredníctvom nášho distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o., vrátane stanovenia konkrétneho termínu odvozu tovaru. Kupujúci v takomto prípade nehradí prepravné náklady za vrátenie tovaru.

Dôležité upozornenia

- Adresa sídla spoločnosti Tchibo Slovensko spol. s.r.o.(Prievozská 4, 821 09, Bratislava) neslúži na vrátenie tovaru.
- Kupujúci je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale (nie je to však Vaša povinnosť).
- Aby sme mohli zlepšiť naše služby, prosíme Vás, aby ste na sprievodný list uviedli dôvod vrátenia a priložili tento list k balíku, nie je to však Vaša povinnosť.

Vrátenie peňazí

V prípade odstúpenia od zmluvy podľa zákonnej úpravy alebo v prípade vrátenia výrobku v lehote 30 dní predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.

Čiastka Vám bude vrátená v lehote do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy (ak odstupujete od zmluvy bez uvedenia dôvodu podľa zákonnej úpravy), pričom predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu. Ak tovar vraciate v lehote 30 dní bez toho, aby ste nám zaslali oznámenia o odstúpení od zmluvy čiastka Vám bude vrátená v lehote do 14 dní od doručenia vráteného tovaru.

V prípade tovaru vráteného z dôvodu výskytu vady alebo porušenia tovaru (nejedná sa o prípad vrátenia tovaru bez uvedenia dôvodu), Vám bude poplatok za zaslanie tovaru nášmu distribučnému partnerovi GEIS vrátený po predložení dokladu o jeho úhrade spoločnosti Tchibo.

Doklad o úhrade poplatku za zaslanie tovaru nášmu distribučnému partnerovi je možné doručiť spoločnosti Tchibo buď vo forme e-mailu alebo poštou. Poplatok Vám bude spoločnosťou Tchibo vrátený v lehote 14 dní odo dňa doručenia dokladu o jeho úhrade spoločnosti Tchibo.
Tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni Tchibo v Slovenskej republike po predložení faktúry s výnimkou predajne Tchibo Outlet, Obchodná 56, 811 09 Bratislava a obchodov ""pop-up store"". V predajni Tchibo Outlet, Obchodná 56, 811 09 Bratislava je možné vrátiť výlučne len tovar, ktorý zákazník kúpil cez elektronický obchod a prevzal osobne v tejto predajni v rámci tzv. osobného odberu.

Ak pri nákupe použijete TchiboCard a tovar sa rozhodnete vrátiť v kamennom obchode, je nutné pri vrátení tovaru predložiť TchiboCard. Výnimku pri vrátení tovaru do kamenných obchodov tvoria objemné výrobky predajné len v internetovom obchode (napr. nábytok).
Po dvoch neúspešných pokusoch o doručenie zásielky prostredníctvom kuriéra bude tovar automaticky zaslaný späť. Ak bola Vaša objednávka už uhradená, čiastku Vám vrátime.
Detailné informácie o odstúpení od zmluvy nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.