Zľavy, zľavové kódy & poukazy

V Tchibo máte možnosť využívať množstvo zliav a ponúk ako napríklad:
  • Sezónne akcie a zľavy
  • Zľava pri registrácii do Newslettera
  • Akcie pre odberateľov Newslettera
  • Ponuky v Zľavovom obchode
  • Exkluzívne ponuky pre členov vernostného klubu TchiboCard
  • Platba pomocou Vernostných zrniek
Kupóny a zľavy nie je možné použiť na partnerské akcie.
Kód alebo číslo poukazu zadajte do políčka „Uplatniť poukaz“ v nákupnom košíku a stlačte tlačidlo „Uplatniť“.
Venujte, prosím, pozornosť podmienkam použitia zľavy, kódu/poukazu.

Dôvodom neuplatnenia môže byť:
  • Nedosiahnutá minimálna výška objednávky
  • Nedosiahnutý minimálny počet produktov v objednávke
  • Vypršanie platnosti zľavy, kódu alebo poukazu
  • Možnosť iba jednorazového využitia zľavy, kódu alebo poukazu
  • Nesprávne zadanie kódu/poukazu (chyba môže vzniknúť pri pomýlení si znakov ako napr. číslo 5 a veľké písmeno S, číslo 0 a veľké písmeno O, veľké písmeno I a malé písmeno „L“)
  • Produkty z kolekcií, ktoré sú zo zľavy vylúčené
  • Na uplatnenie TchiboCard zľavy sa uistite, že ste prihlásení do svojho účtu. Ak ste prihlásení dlhšiu dobu, odhláste sa a znovu sa prihláste.
Zľavnená suma sa po uplatnení zľavy, kódu alebo poukazu zobrazí v nákupnom košíku.
Áno, darčekovú kartu uplatníte zadaním 13-miestneho čísla darčekovej karty a 4-miestneho PIN kódu do políčka „Uplatniť darčekovú kartu“.
Zľava, ktorá si nevyžaduje zadanie zľavového kódu, sa uplatní automaticky v nákupnom košíku.
V prípade platby bankovou kartou a využitia zľavového kupónu, Vernostných zrniek alebo iného nástroja umožňujúceho uplatniť zľavu z pôvodnej ceny tovaru, môže byť na bankovom účte zákazníka dočasne zablokovaná pôvodná cena tovaru pred zľavou. Najneskôr do 21 kalendárnych dní bude platba spracovaná, blokácia sa zruší a zaúčtuje sa len cena po zľave zodpovedajúca cene uvedenej na potvrdení objednávky.