REKLAMAČNÝ PORIADOK TCHIBO SLOVENSKO spol. s r. o.

Špičková kvalita je našou najvyššou prioritou: Ak máte dojem, že s Vašou kávou/čajom/potravinami nie je niečo v poriadku, kontaktujte náš zákaznícky servis. Vašu požiadavku preveríme a náš zákaznícky servis sa Vám čo najskôr ozve s ďalšími krokmi. Potraviny, ktoré reklamujete, si, prosím, zatiaľ ponechajte.

V rámci záruky a záručnej doby bezplatne opravíme chyby materiálu a výroby*. Tchibo neponúka bezplatnú opravu mimo záručnej doby.

Bezplatné alternatívne riešenia pre kávovary: mnohé poruchy, chybové vzorce alebo anomálie môžete sami rýchlo a jednoducho odstrániť. Vo väčšine prípadov potom môžete svoj kávovar ihneď znova používať. Návod na obsluhu, pomocné videá a tipy na údržbu nájdete na našich stránkach o kávovom servise.

Spoplatnený servis náhradných dielov: Potrebujete náhradný diel? Radi za Vás preveríme, či sa dá ešte za poplatok objednať. Za týmto účelom kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

*Ak kontrola odhalí nesprávnu obsluhu alebo nesprávne zaobchádzanie, za ktoré zodpovedáte, nevzťahuje sa na to záruka. V takom prípade si Tchibo vyhradzuje právo účtovať primerané servisné a prepravné náklady.
Ku kontaktnému formuláru