Reklamácia

Trvanie a rozsah záruky vzťahujúcej sa na výrobok zakúpený v Tchibo.
Záruka je dobrovoľný prísľub výrobcu, ktorý poskytujeme na kávovary Tchibo.

INFORMÁCIE O ROZSAHU ZÁRUKY A ZÁRUČNÝCH LEHOTÁCH
Nájdete ich v popise výrobku a v návode na použitie, resp. v dodacích dokumentoch.

Nemáte pri sebe návod na použitie? Tu prejdite k vyhľadávaniu návodu na použitie.

ROZSAH VÝKONOV V RÁMCI ZÁRUČNEJ LEHOTY
Bezplatne odstraňujeme všetky materiálové alebo výrobné chyby. Výnimkou sú chyby, ktoré sú spôsobené nesprávnou manipuláciou.

PREDPOKLAD PRE POSKYTNUTIE ZÁRUKY
Predloženie dokladu o kúpe v Tchibo.
V rámci záruky poskytujeme tieto možnosti:
  • oprava
  • vrátenie alebo výmena
  • dodanie náhradných dielov
Ak si prajete uplatniť reklamáciu, odovzdajte prosím Váš chybný kávovar spolu s dokladom o kúpe v niektorom z našich kamenných obchodov, aby sme Vás mohli informovať o ďalšom postupe.

Radi Vám poradíme prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. V tomto prípade nám túto skutočnosť prosím oznámte:
  • šesťmiestne číslo výrobku (nájdete ho priamo na kávovare, faktúre alebo v návode na použitie)
  • označenie modelu a farba
  • dátum kúpy
Naše odporúčanie: Kontaktujte nás telefonicky aby sme spoločne našli riešenie. Prípadne môžete použiť náš kontaktný formulár. Kontaktné údaje nájdete tu.

V rámci záruky a záručnej doby bezplatne opravíme chyby materiálu a výroby*. Tchibo neponúka bezplatnú opravu mimo záručnej doby.

Bezplatné alternatívne riešenia pre kávovary: mnohé poruchy, chybové vzorce alebo anomálie môžete sami rýchlo a jednoducho odstrániť. Vo väčšine prípadov potom môžete svoj kávovar ihneď znova používať. Návod na obsluhu, pomocné videá a tipy na údržbu nájdete na našich stránkach o kávovom servise.

Spoplatnený servis náhradných dielov: Potrebujete náhradný diel? Radi za Vás preveríme, či sa dá ešte za poplatok objednať. Za týmto účelom kontaktujte prosím náš zákaznícky servis.

*Ak kontrola odhalí nesprávnu obsluhu alebo nesprávne zaobchádzanie, za ktoré zodpovedáte, nevzťahuje sa na to záruka. V takom prípade si Tchibo vyhradzuje právo účtovať primerané servisné a prepravné náklady.
Náhradné diely alebo príslušenstvo pre Váš kávovar si môžete objednať prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.

Aby sme Vám náhradný diel/príslušenstvo mohli dodať čo najrýchlejšie, prosím uveďte:
  • šesťmiestne číslo výrobku (nájdete ho priamo na výrobku, faktúre alebo v návode na použitie)
  • označenie modelu a farba
  • dátum kúpy
  • dodaciu adresu
Naše odporúčanie: Kontaktujte nás telefonicky, prípadne môžete použiť náš kontaktný formulár. Kontaktné údaje nájdete tu.