Reklamácia

Trvanie a rozsah záruky vzťahujúcej sa na výrobok zakúpený v Tchibo.
Záruka je dobrovoľný prísľub výrobcu, ktorý poskytujeme na kávovary Tchibo.

INFORMÁCIE O ROZSAHU ZÁRUKY A ZÁRUČNÝCH LEHOTÁCH
Nájdete ich v popise výrobku a v návode na použitie, resp. v dodacích dokumentoch.

Nemáte pri sebe návod na použitie? Tu prejdite k vyhľadávaniu návodu na použitie.

ROZSAH VÝKONOV V RÁMCI ZÁRUČNEJ LEHOTY
Bezplatne odstraňujeme všetky materiálové alebo výrobné chyby. Výnimkou sú chyby, ktoré sú spôsobené nesprávnou manipuláciou.

PREDPOKLAD PRE POSKYTNUTIE ZÁRUKY
Predloženie dokladu o kúpe v Tchibo.
V rámci záruky poskytujeme tieto možnosti:
  • oprava
  • vrátenie alebo výmena
  • dodanie náhradných dielov
Ak si prajete uplatniť reklamáciu, odovzdajte prosím Váš chybný kávovar spolu s dokladom o kúpe v niektorom z našich kamenných obchodov, aby sme Vás mohli informovať o ďalšom postupe.

Radi Vám poradíme prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. V tomto prípade nám túto skutočnosť prosím oznámte:
  • šesťmiestne číslo výrobku (nájdete ho priamo na kávovare, faktúre alebo v návode na použitie)
  • označenie modelu a farba
  • dátum kúpy
Naše odporúčanie: Kontaktujte nás telefonicky aby sme spoločne našli riešenie. Prípadne môžete použiť náš kontaktný formulár. Kontaktné údaje nájdete tu.
Náhradné diely alebo príslušenstvo pre Váš kávovar si môžete objednať prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu.

Aby sme Vám náhradný diel/príslušenstvo mohli dodať čo najrýchlejšie, prosím uveďte:
  • šesťmiestne číslo výrobku (nájdete ho priamo na výrobku, faktúre alebo v návode na použitie)
  • označenie modelu a farba
  • dátum kúpy
  • dodaciu adresu
Naše odporúčanie: Kontaktujte nás telefonicky, prípadne môžete použiť náš kontaktný formulár. Kontaktné údaje nájdete tu.