Schließen

Dôležité informácie k aktuálnym opatreniam

Vzhľadom na aktuálny vývoj šírenia nákazy koronavírusu čelíme novým výzvam. Keďže našou hlavnou prioritou je zdravie, bezpečnosť a spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov, pristúpili sme k nasledovným opatreniam:
Všetky naše obchody budú od 19. 12. 2020 až do odvolania uzavreté.

Všetky zľavové poukazy vo forme pohľadníc, SMS alebo e-mailov, ktoré boli platné v dobe uzavretia obchodov, bude možné využiť ešte nasledujúcich 30 dní po ich znovuotvorení.
Doručenie objednávky do kamenných obchodov momentálne nie je možné.

Aby sme Vám vyšli maximálne v ústrety, môže počas trvania týchto opatrení každý zákazník využiť dopravu domov zadarmo. Doprava zadarmo sa načíta automaticky v nákupnom košíku.

V prípade, ak ste si nechali doručiť objednávku do kamenného obchodu a nestihnete si ju pred uzatvorením obchodov vyzdvihnúť, jej vyzdvihnutie bude možné do 7 dní od znovuotvorenia obchodov.
Aby sme Vám vyšli maximálne v ústrety, môže počas trvania týchto opatrení každý zákazník využiť dopravu domov zadarmo. Doprava zadarmo sa načíta automaticky v nákupnom košíku.
Vrátenie, výmena a reklamácia tovaru v kamenných obchodoch nebudú počas ich uzatvorenia možné.

Tovar, ktorého 30denná lehota na vrátenie vyjde na obdobie od 19. 12. 2020 až do otvorenia obchodov, môžete vrátiť do 30 dní po znovuotvorení obchodov. Platí pre tovar zakúpený v kamenných obchodoch aj v e-shope.

Prípadne môžete využiť nasledovné možnosti:

1. Tovar môžete vrátiť zaslaním na adresu nášho distribučného partnera DPD SK s.r.o. (predtým Geis Parcel SK s.r.o.). Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci.

DPD SK s.r.o. (predtým Geis Parcel SK s.r.o.)
Balíková hala Tchibo
Trňanská 6
960 01 Zvolen

2. Na vrátenie tovaru z pohodlia domova môžete využiť tiež kuriérsku službu nášho distribučného partnera. Ak si chcete objednať túto službu, prosím, použite tento odkaz. Upozorňujeme Vás, že táto služba je spoplatnená.

Viac informácií o vrátení tovaru nájdete tu.

Pokiaľ by ste v dôsledku momentálneho diania a preventívnych opatrení svoj výrobok Tchibo mohli reklamovať až po uplynutí záručnej doby, nájdu pre Vás naše predajne a servisné centrá vhodné riešenie.
Každý príjemca zásielky musí byť pri kontakte s vodičom vybavený ochranným rúškom alebo musí mať aspoň iným spôsobom (šatkou, šálom, inou textíliou) zakryté ústa a nos. Pokiaľ tomu tak nebude, vodič má právo zásielku neprevziať alebo neodovzdať.

Podrobné informácie môžete sledovať priamo na stránke prepravcu.
Prosíme uprednostnite bezkontaktné spôsoby platby: platbu platobnou kartou, platbu vopred prevodom na účet alebo prostredníctvom služby PayPal.

Náš tip ♥

Na tchibo.sk ponúkame širokú ponuku skvelej kávy pre dobrú pohodu, ktorú odporúčame prihodiť si k Vašej objednávke. Okrem toho u nás nájdete chutné recepty, tipy a triky na prípravu Vašich obľúbených kávových špecialít. Vašu obľúbenú kávu Vám radi doručíme priamo domov. Objavte rozmanitý svet kávy Tchibo.

Viac informácií o objednaní, dodaní, zákazníckom účte a iných službách nájdete na tejto stránke.
Ešte ste u nás nenakupovali?

Zoznámte sa s e-shopom Tchibo a zistite, že nakupovanie u nás je jednoduché a pohodlné.