Schließen

Dôležité informácie k aktuálnym opatreniam

Vzhľadom na aktuálny vývoj šírenia nákazy koronavírusu čelíme novým výzvam. Keďže našou hlavnou prioritou je zdravie, bezpečnosť a spokojnosť našich zákazníkov a zamestnancov, pristúpili sme k nasledovným opatreniam:
V súvislosti s opatreniami týkajúcimi sa koronavírusu sú naše obchody od 16.3. až do odvolania zatvorené. O zmenách Vás budeme informovať.

Ak ste počas tejto doby nestihli využiť zľavový poukaz platný v kamennom obchode v období od 1. 3. 2020, môžete ho využiť až do dvoch mesiacov po opätovnom otvorení našich obchodov. Narodeninový poukaz na kávu z kávového baru zadarmo môžete využiť do konca roka.
Možnosť doručenia objednávok do kamenných obchodov na základe uvedených opatrení momentálne nie je dostupná.

V prípade, že ste si v uplynulých dňoch nechali Vašu objednávku doručiť do jedného z našich obchodov, jej vyzdvihnutie, žiaľ, nebude možné a bude na naše náklady vrátená. Ak máte o objednané výrobky stále záujem, prosíme, vytvorte si novú objednávku s doručením k Vám domov.
Aby sme Vám vyšli maximálne v ústrety, môže počas trvania týchto opatrení každý zákazník využiť dopravu domov zadarmo. Doprava zadarmo sa načíta automaticky v nákupnom košíku.
Pre tovar zakúpený v kamenných obchodoch i online od 15. 2. 2020 predlžujeme momentálne dobu vrátenia na 90 dní. O zmenách Vás budeme informovať.
Každý príjemca zásielky musí byť pri kontakte s vodičom vybavený ochranným rúškom alebo musí mať aspoň iným spôsobom (šatkou, šálom, inou textíliou) zakryté ústa a nos. Pokiaľ tomu tak nebude, vodič má právo zásielku neprevziať alebo neodovzdať.

Presmerovanie balíkov do odberných miest Geis Point nie je momentálne možné z dôvodu uzatvorenia obchodov a menších prevádzok.

Doručenie zásielok môže byť aktuálne oneskorené o 1-2 dni.

Ak si zvolíte dobierku ako spôsob platby, pri prevzatí tovaru uprednostnite platbu platobnou kartou.

Podrobné informácie môžete sledovať priamo na stránke prepravcu.
Služba doručenia priamo do bytu je momentálne nedostupná. Objemné výrobky budú doručené k vchodovým dverám.
Prosíme uprednostnite bezkontaktné spôsoby platby: platbu platobnou kartou, platbu vopred prevodom na účet alebo prostredníctvom služby PayPal.
Ak potrebujete reklamovať nejaký výrobok od Tchibo, nerobte si starosti. Pokiaľ by ste v dôsledku momentálneho diania a preventívnych opatrení svoj výrobok Tchibo mohli reklamovať až po uplynutí záručnej doby, nájdu pre Vás naše predajne (akonáhle znovu otvoria) a servisné centrá vhodné riešenie.
Predĺžili sme platnosť starších exspirujúcich Vernostných zrniek o dva mesiace tak, aby ste ich mohli využiť aj po znovuotvorení kamenných obchodov. Zrnká staršie ako 24 mesiacov tak exspirujú až k 30.6.2020.

Náš tip ♥

Na tchibo.sk ponúkame širokú ponuku skvelej kávy pre dobrú pohodu, ktorú odporúčame prihodiť si k Vašej objednávke. Okrem toho u nás nájdete chutné recepty, tipy a triky na prípravu Vašich obľúbených kávových špecialít. Vašu obľúbenú kávu Vám radi doručíme priamo domov. Objavte rozmanitý svet kávy Tchibo.

Viac informácií o objednaní, dodaní, zákazníckom účte a iných službách nájdete na tejto stránke.