Plnoautomatické kávovary Tchibo
Máte otázky týkajúce sa Vášho plnoautomatického kávovaru Esperto? Tu získate užitočné tipy na používanie, nastavenie, čistenie, odvápňovanie a odstraňovanie porúch. Okrem často kladených otázok tu nájdete aj užitočné videonávody.
Modely Esperto
Často kladené otázky
Otázky o používaní
Môžem kávovar naplniť aj mletou kávou?
Môžem kávovar naplniť dvomi rozličnými druhmi zrnkovej kávy?
Ako si môžem raz pripraviť espresso a druhý raz caffè crema?
Akú kávu môžem použiť na prípravu kávy s plnoautomatickým kávovarom?
Čo presne znamená „dokonale zladený s kávami Tchibo“?
Dokáže plnoautomatický kávovar pripraviť aj mliečne nápoje?
Môžem zastaviť dýzu na mliečnu penu?
Môžem si predhriať šálku pomocou vody z dýzy na mliečnu penu?
Kde nájdem technické údaje k plnoautomatickému kávovaru?
Ako vznikla výhodná cena kávovaru?
Otázky o čistení a odvápňovaní
Ako často musím čistiť sparovacie zariadenie?
Ako často by sa mal odvápňovať plnoautomatický kávovar?
Otázky o nastavení a odstraňovaní porúch
Káva nie je dostatočne horúca. Čo môžem urobiť?
Káva je príliš slabá. Čo môžem urobiť?
Kávovar pri zapnutí spustí preplachovanie. Čo môžem urobiť?
Káva len pomaly vyteká z výpustného otvoru kávy. Čo môžem urobiť?
Prečo sa môj kávovar automaticky prepne do pohotovostného režimu (Stand-by)? Ako môžem zmeniť aktívny časový interval?
Prečo sa nezobrazí upozornenie o doplnení kávových zrniek, hoci zásobník na kávové zrná vyzerá prázdny?
Vedľa sparovacieho zariadenia padá malé množstvo zomletej kávy. Je to normálne?
Nezobrazuje sa žiadne upozornenie, keď je nádržka na vodu prázdna. Čo môže byť príčinou?
Nádoba na kávovú usadeninu bola vyprázdnená, symbol „Plná nádoba na kávovú usadeninu“ však stále bliká. Čo môže byť príčinou?
Po zapnutí sa kávovar nepreplachuje a nedá sa ovládať, hoci všetky symboly svietia správne.
Mliečna pena má príliš málo objemu alebo napeňovanie trvá príliš dlho.
Pri výdaji horúcej vody z dýzy na napeňovanie najprv unikne veľké množstvo pary, predtým ako vyjde horúca voda.
Akú dlhú záruku má plnoautomatický kávovar?
Môj kávovar Esperto Caffè chcem reklamovať alebo odovzdať na opravu. Ako mám postupovať?
Môj kávovar funguje bezchybne, výsledok však nespĺňa moje očakávania. Čo môžem urobiť?
Máte otázku, na ktorú sme neodpovedali?