TchiboCard
Využívajte všetky výhody vernostného klubu TchiboCard. Viac informácií nájdete tu:
Všeobecné informácie k TchiboCard
Čo je Vernostný klub TchiboCard?
Aké benefity ponúka Vernostný klub TchiboCard?
Kde nájdem aktuálne podmienky účasti?
Čo je to Newsletter a ako ho môžem získať?
Ako sa môžem prihlásiť na odber Newslettera?
Ako sa môžem odhlásiť z odberu Newsletteru?
Prihlásenie a odhlásenie
Ako môžem získať kartu TchiboCard?
Ako dlho po registrácii bude môj účet TchiboCard dostupný?
Ako dlho po registrácii dostanem plastovú kartu?
Ako ukončiť účasť vo Vernostnom programe TchiboCard?
Používanie TchiboCard a osobné údaje
Kde môžem používať kartu TchiboCard?
Môžem využívať výhody karty TchiboCard aj v zahraničí?
Akú dlhú platnosť má moja karta TchiboCard?
Kde nájdem svoje zákaznícke číslo?
Kde si môžem pozrieť aktuálny stav svojich Vernostných zrniek?
Akým spôsobom môžem zmeniť svoje osobné údaje a služby?
Čo mám urobiť v prípade straty svojej TchiboCard?
Môžem dostať k jednému účtu viac kariet TchiboCard (napr. pre členov rodiny)?
Zbieranie Vernostných zrniek
Ako a kde môžem zbierať Vernostné zrnká?
Koľko Vernostných zrniek získam pri nákupe?
Ako dlho po mojom nákupe sa mi pripíšu nazbierané Vernostné zrnká na môj účet?
Kde si môžem pozrieť aktuálny stav svojich Vernostných zrniek?
Čo presne mi ukazuje stav Vernostných zrniek na pokladničnom doklade z obchodu?
Je možné zbierať Vernostné zrnká rýchlejšie?
Uplatňovanie Vernostných zrniek
Aký spôsobom môžem uplatňovať Vernostné zrnká v e-shope a v kamenných obchodoch?
Pri nákupe ktorých výrobkov môžem uplatniť Vernostné zrnká?
Koľko Vernostných zrniek môžem uplatniť pri každom nákupe?
Akú hodnotu majú Vernostné zrnká?
Môžem svoje Vernostné zrnká uplatniť aj na zľavnené výrobky?
Áno, Zrnká je možné uplatniť na celý sortiment okrem darčekových kariet.
Môžem stornovať uplatnenie Vernostných zrniek?
Budem pri nákupe s uplatňovaním Vernostných zrniek tiež zbierať nové Zrnká?
Môžem uplatňovať svoje Vernostné zrnká pri nákupe darčekovej karty?
Môžem uplatňovať svoje Zrnká tiež v kombinácii s použitím darčekovej karty?
Môžem si nechať vyplatiť svoje Vernostné zrnká v hotovosti?
Môžem nechať dodatočne zaúčtovať svoje Vernostné zrnká, pokiaľ svoju TchiboCard pri nákupe zabudnem?
Ako môžem uplatňovať Vernostné zrnká pri objednávke v e-shope s vyzdvihnutím tovaru v kamennom obchode?
Objednal/a som tovar v e-shope s vyzdvihnutím v obchode a uplatnil/a som pri tom Vernostné zrnká. V mojom online účte však tieto Zrnká ešte neboli odpočítané. Budem môcť Zrnká uplatniť ešte raz?
Čo sa stane, keď vrátim výrobok, na ktorý som uplatnil/a Vernostné zrnká?
Čo sa stane, keď vrátim výrobok zakúpený v e-shope s uplatnením Vernostných zrniek v kamennom obchode?
Čo sa stane s mojimi Vernostnými zrnkami pokiaľ niektorý výrobok vrátim?
Môžem si nechať svoje uplatnené Vernostné zrnká pri vrátení tovaru tiež vyplatiť?
Kedy prepadajú moje Vernostné zrnká?
TchiboCard benefity a akcie
Ako môžem zbierať a uplatňovať Vernostné zrnká?
Akým spôsobom získam dopravu zadarmo?
Ako získam 11. kávu zadarmo?
Čo znamená 2+1 ZADARMO?
Čo znamená 6+2 ZADARMO?
Čo je to 5x VIAC ZRNIEK S TCHIBO KÁVOVARMI?
Ako fungujú akcie na získanie viac Vernostných zrniek?
Čo je to TchiboCard cena?
Akým spôsobom sa môžem zúčastniť akcie na zbieranie extra Vernostných zrniek?
Akým spôsobom získam kupóny na akciu na zbieranie extra Vernostných zrniek?
Prečo sa nemôžem v kamennom obchode pozrieť, koľko Vernostných zrniek som pri akcii nazbieral/a?
Zabudol/a som si svoj akčný kupón, môžem sa na akcii napriek tomu v kamennom obchode zúčastniť?
Môžem aktivovať akciu na zber Vernostných zrniek aj po nákupe?
Čo musím urobiť pokiaľ mi Vernostné zrnká za akciu na zbieranie Zrniek neboli pripísané?
Čo sa stane s mojimi Vernostnými zrnkami, pokiaľ výrobky vrátim?
Zákazník predo mnou pri pokladni použil akčný kupón, ktorý mi poštou/Newsletterom neprišiel. Prečo som ho nedostal/a tiež?
Kávenka – virtuálna karta s pečiatkami za čerstvo pripravenú kávu/čaj na našom bare
Čo je „Kávenka“?
Ako aktivovať Kávenku?
Je možné si v obchode aktivovať Kávenku aj bez nákupu?
Ako môžem zbierať a uplatňovať pečiatky?
Ako získam kávu zadarmo?
Za aké produkty získam pečiatku?
Aké údaje Tchibo ukladá?
Čo sa stane, keď nazbieram 10 pečiatok?
Podmienky účasti
Dôležité kontakty
S akýmikoľvek ďalšími otázkami sa, prosím, obracajte na náš zákaznícky servis.
E-mail: servis@tchibo.sk
Telefónne číslo: 0800 212 313
(PO-PIA od 8:00 do 18:00. Volanie je zadarmo.)
Príjemný nákup!
Vaše Tchibo