Esperto Pro

Tipy & triky

Čistenie

  • Sparovacie zariadenie: vyberateľné zboku

  • Zásobník na vodu: vyberateľný zvrchu

  • Nádoba na kávovú usadeninu: vyberateľná spredu

  • Automatické upozornenie na potrebu odstránenia vodného kameňa

  • Upozornenie: jednotlivé diely nie sú vhodné do umývačky riadu!

Riešenia pri problémoch a poruchách

Dohodnúť si termín so servisným technikom.

Často kladené otázky

Specifické otázky k produktu Esperto Pro

  • Je kávovar Esperto Pro vhodný do umývačky riadu?

    Jednotlivé diely kávovaru Esperto Pro nie sú vhodné do umývačky riadu.

Pri prvom uvedení do prevádzky

Pred sparovaním

Pri sparovaní

Po sparovaní

Nastaviť stupeň mletia

Zmeniť množstvo nápoja

Po sparovaní

Vyčistiť sparovacie zariadenie

Pri odvápňovaní

  • Ktorý odvápňovač sa odporúča na odstránenie vodného kameňa?

    Na odstránenie vodného kameňa odporúčame špeciálny odvápňovač durgol® – je dostupný v každom obchode Tchibo, v špecializovaných predajniach a na tchibo.sk.

    POZOR – poškodenie kávovaru usadeninami vodného kameňa

    • Kávovar by ste mali odvápniť, hneď ako sa to zobrazí na displeji (po cca 40 l). To zvyšuje životnosť Vášho kávovaru a šetrí energiu.

    • Nepoužívajte odvápňovače na báze kyseliny mravčej.

    • Používajte bežný tekutý odvápňovač pre kávovary a prístroje na espresso. Iné prostriedky môžu poškodiť materiály v kávovare a/alebo nemusia byť účinné.

Príprava nápojov s mliekom

Čistenie mliečneho systému

  • Aký čistič sa odporúča na čistenie mliečneho systému?

    Odporúčame čistič mliečneho systému durgol®, ktorý dostanete v každom obchode Tchibo, špecializovaných obchodoch a na tchibo.sk.

    Mliečny systém kávovaru Esperto Pro je možné vyčistiť stlačením tlačidla po každom použití. Na dôkladné vyčistenie rozložte mliečny systém na jednotlivé diely a vyčistite ich čističom mliečneho systému. Kávovar by ste mali čistiť v pravidelných intervaloch, aby ste predĺžili jeho životnosť.

Reklamácie

  • Môj kávovar Esperto chcem reklamovať alebo odovzdať na opravu. Ako mám postupovať?

    Ak by sa napriek očakávaniam vyskytol nedostatok, obráťte sa najprv na náš zákaznícky servis. Naši kolegovia Vám radi pomôžu a dohodnú sa s Vami na ďalšom postupe.

  • Máte ďalšie otázky?

    Ďalšie informácie nájdete v návode na použitie Vášho kávovaru.

    Ak by ste mali ďalšie otázky, pokojne sa obráťte na našu zákaznícku linku Tchibo:

    Zákaznícka linka Tchibo (bezplatná linka):

    Tel.: 0800 212 313

    PON – PIA od 8.00 do 20.00 a SO od 8.00 do 16.00 hod.