Esperto Pro
Tipy & triky
Riešenia pri problémoch a poruchách
Často kladené otázky
Specifické otázky k produktu Esperto Pro
Aký je rozdiel medzi kávovarmi Esperto Caffè, Esperto Latte a Esperto Pro?
Aké nápoje môžem pripraviť s kávovarom Esperto Pro?
Je kávovar Esperto Pro vhodný do umývačky riadu?
Jednotlivé diely kávovaru Esperto Pro nie sú vhodné do umývačky riadu.
Pri prvom uvedení do prevádzky
Dokáže plnoautomatický kávovar pripraviť aj mliečne špeciality?
Ako vznikla výhodná cena kávovaru?
Pred sparovaním
Kávovar pri zapnutí spustí preplachovanie. Čo môžem urobiť?
Nahrievanie kávovaru trvá nezvyčajne dlho / káva, resp. horúca voda tečú len v malom množstve, čo môžem urobiť?
Po zapnutí kávovaru, resp. počas preplachovania, strieka z výpustného otvoru voda.
Pri sparovaní
Káva len pomaly vyteká z výpustného otvoru kávy. Čo môžem urobiť?
Na čo slúžia ovládacie tlačidlá "Dvojité množstvo nápoja" (tlačidlo Doppio) a "Funkcia Intense+-" a ako ich môžem použiť?
Po sparovaní
Káva nie je dostatočne horúca. Čo môžem urobiť?
Káva je príliš slabá. Čo môžem urobiť?
Prečo sa môj kávovar automaticky prepne do pohotovostného režimu (Stand-by)? Ako môžem zmeniť aktívny časový interval?
Môj kávovar funguje bezchybne, výsledok však nespĺňa moje očakávania. Čo môžem urobiť?
Nastaviť stupeň mletia
UPOZORNENIE – vecné škody
Zmeniť množstvo nápoja
Môžem zmeniť množstvo nápoja?
Naprogramovať veľkosť šálky
Po sparovaní
Káva nie je dostatočne horúca. Čo môžem urobiť?
Káva je príliš slabá. Čo môžem urobiť?
Prečo sa môj kávovar automaticky prepne do pohotovostného režimu (Stand-by)? Ako môžem zmeniť aktívny časový interval?
Môj kávovar funguje bezchybne, výsledok však nespĺňa moje očakávania. Čo môžem urobiť?
Vyčistiť sparovacie zariadenie
Ako často musím čistiť sparovacie zariadenie?
Nádoba na kávovú usadeninu bola vyprázdnená, symbol „Plná nádoba na kávovú usadeninu“ však stále bliká. Čo môže byť príčinou?
Vedľa sparovacieho zariadenia padá malé množstvo zomletej kávy. Je to normálne?
Pri odvápňovaní
Ako často musím odvápňovať plnoautomatický kávovar?
Ako správne odstránim vodný kameň z kávovaru Esperto Caffè?
Ktorý odvápňovač sa odporúča na odstránenie vodného kameňa?
Na odstránenie vodného kameňa odporúčame špeciálny odvápňovač durgol® – je dostupný v každom obchode Tchibo, v špecializovaných predajniach a na tchibo.sk.
POZOR – poškodenie kávovaru usadeninami vodného kameňa
Kávovar by ste mali odvápniť, hneď ako sa to zobrazí na displeji (po cca 40 l). To zvyšuje životnosť Vášho kávovaru a šetrí energiu.
Nepoužívajte odvápňovače na báze kyseliny mravčej.
Používajte bežný tekutý odvápňovač pre kávovary a prístroje na espresso. Iné prostriedky môžu poškodiť materiály v kávovare a/alebo nemusia byť účinné.
Prečo sa nespustí program odvápňovania?
Príprava nápojov s mliekom
Aké mlieko je na prípravu nápojov s mliekom najvhodnejšie?
Ako funguje otočný regulátor mliečnej peny?
Ako nastavím otočný regulátor mliečnej peny pre konkrétny nápoj?
Môžem použiť aj alternatívy mlieka ako sójový alebo ovsený nápoj?
Mliečna pena počas prípravy strieka. Čo môžem urobiť?
Mliečna pena nie je dosť horúca. Čo môžem urobiť?
Mliečna pena má malý objem alebo sa množstvo mliečnej peny mení pri rôznych nastaveniach otočného regulátora. Čo môžem urobiť?
Mliečna pena má príliš málo objemu alebo napeňovanie trvá príliš dlho. Čo môže byť príčinou?
Pri výdaji horúcej vody z dýzy na napeňovanie najprv unikne veľké množstvo pary, predtým ako vyjde horúca voda. Je to normálne?
Môžem si predhriať šálku pomocou vody z dýzy na mliečnu penu?
Čistenie mliečneho systému
Ako vyčistím mliečny systém?
Ako často musím čistiť mliečny systém?
Aký čistič sa odporúča na čistenie mliečneho systému?
Odporúčame čistič mliečneho systému durgol®, ktorý dostanete v každom obchode Tchibo, špecializovaných obchodoch a na tchibo.sk.
Mliečny systém kávovaru Esperto Pro je možné vyčistiť stlačením tlačidla po každom použití. Na dôkladné vyčistenie rozložte mliečny systém na jednotlivé diely a vyčistite ich čističom mliečneho systému. Kávovar by ste mali čistiť v pravidelných intervaloch, aby ste predĺžili jeho životnosť.
Reklamácie
Akú dlhú záruku má plnoautomatický kávovar?
Môj kávovar Esperto chcem reklamovať alebo odovzdať na opravu. Ako mám postupovať?
Ak by sa napriek očakávaniam vyskytol nedostatok, obráťte sa najprv na náš zákaznícky servis. Naši kolegovia Vám radi pomôžu a dohodnú sa s Vami na ďalšom postupe.
Zákaznícka linka
Tel. 0800 212 313
Pon - Pia 8:00 - 20:00
So 8:00 - 16:00
Máte ďalšie otázky?
Ďalšie informácie nájdete v návode na použitie Vášho kávovaru.
Ak by ste mali ďalšie otázky, pokojne sa obráťte na našu zákaznícku linku Tchibo:
Zákaznícka linka Tchibo (bezplatná linka):
Tel.: 0800 212 313
PON – PIA od 8.00 do 20.00 a SO od 8.00 do 16.00 hod.