Prísľub kvality Tchibo

Prísľub kvality Tchibo

Chceme Vám ponúknuť najlepšiu kvalitu za férovú cenu. Na to využívame naše poznatky a nadšenie.

Spotrebný tovar: Kvalita, za ktorú ručíme

Náš cieľ: Výrobok, ktorý prekvapí a napĺňa Vaše očakávania. Na to určujeme prísne požiadavky týkajúce sa bezpečnosti, funkčnosti, materiálu a spracovania výrobku. Sústavne sledujeme položky od výroby po predaj, aby sme sa uistili, že naše prísne požiadavky na kvalitu sú splnené. Naše výrobky podliehajú rozsiahlemu testovaniu jednak v našej spoločnosti a jednak u nezávislých inštitúcií. Ak sú splnené všetky kritériá, je udelená pečať TCM.

Štandardy našej kvality však nezahŕňajú len čisto „fyzické“ kvality výrobku, ale tiež podmienky, za akých sú výrobky vyrábané. Sem patrí napríklad aj sociálna zodpovednosť za pracovníkov vo výrobnom procese.

Káva: 100% Tchibo Arabica

Tchibo káva je charakterizovaná najvyššou kvalitou a sviežosťou. Pre naše kávy používame takmer výlučne najlepšie zrná vysokej kvality z vysokokvalitných rastlín kávy Arabica (100% Tchibo Arabica).

Pre nás kvalita kávy znamená nielen starostlivý výber najlepších kávových zŕn, ale aj sofistikovaný spôsob praženia a láskyplnú prípravu v našich obchodoch. Je pre nás obzvlášť dôležité používať rastúci objem environmentálne a sociálne priateľskej kávy. Tú je možné identifikovať napríklad pomocou nálepky Fairtrade alebo Rainforest Alliance na obale výrobkov.

Náš prísľub kvality sa začína výberom najlepších zŕn pri zdroji a je závislý od každého, kto je vo výrobnom procese zahrnutý: pri výrobe, kúpe a predaji. A v zmluvách s našimi dodávateľmi kávy máme stanovené štandardy ako záväznú špecifikáciu.

Nikto nie je dokonalý – ale chceme sa čím ďalej, tým viac zlepšovať

Napriek rozsiahlym kontrolám kvality sa môže stať, že tovar má chyby, pretože nie každý kus tovaru v sérii je možné individuálne skontrolovať. Nedostatky sa môžu vyskytnúť pri našom spotrebnom tovare napríklad v dôsledku chýb vo výrobných prístrojoch, v dôsledku operačných chýb alebo poškodenia pri transporte. Z toho dôvodu Vám chceme pripomenúť Vašu záruku a právo na reklamáciu. Nakoľko káva je prírodným výrobkom, nikdy nie je možné úplne vylúčiť spracovanie aj chybných zŕn – a káva tak nesplní Vaše očakávania.

V neposlednom rade sa niečo môže pokaziť aj v zákazníckom servise, e-mail môže byť spracovaný príliš neskoro alebo telefonický rozhovor bol nesprávne nasmerovaný.

Pomôžte nám neustále sa zlepšovať. Oceňujeme Vaše návrhy a berieme Vaše pripomienky vážne. Kontaktujte nás.