Schließen
mood_my_tchibo
Výhody a nástroje
Ako zákazník Tchibo s vlastným účtom, ktorý je chránený Vami zvoleným heslom a Vašou emailovou adresou, môžete využívať veľa nástrojov:
  • Prostredníctvom osobného účtu môžete pohodlne vykonávať všetky objednávky na Tchibo.sk. Jednoduchým a bezpečným zadaním emailovej adresy a hesla otvoríte svoj účet, kde máte uložené údaje, ktoré ste zadali na začiatku a môžete ich priebežne spravovať. Do Vašich objednávok sa potom príslušné údaje doplnia automaticky. Pred odoslaním objednávky svoje dáta a údaje v objednávke už len skontrolujete. Je to nielen rýchlejšie, ale aj pohodlnejšie!
  • Prostredníctvom svojho osobného účtu na Tchibo.sk môžete sledovať stav svojich aktuálnych objednávok. Uvidíte, ako ďaleko Vaša objednávka pokročila - napríklad, či sa práve spracováva alebo či je už na ceste k Vám.
  • Osobný účet sa dá kedykoľvek zrušiť, je bezplatný a k ničomu Vás nezaväzuje.

Zriadenie účtu

Všetci zákazníci Tchibo.sk si môžu v priebehu objednávania bezplatne a nezáväzne zriadiť svoj osobný účet. Potom, ako ste naplnili svoj nákupný košík a máte všetky výrobky pokope, sa dostanete kliknutím na položku "Do pokladne" k druhému kroku objednávky. Na stránke "Vaše údaje" zvolíte možnosť "Súčasne s objednávkou chcem zriadiť osobný účet".


Nezávisle od objednávky si môžete svoj osobný účet na Tchibo.sk zriadiť aj pomocou odkazu "Môj účet" na hornom okraji stránky. Tam sa dostanete k formuláru, do ktorého doplňte svoje dáta. Keď po zadaní dát kliknete na tlačidlo "Vytvoriť účet", prebehne prihlásenie, a Vy sa tak dostanete do svojho osobného účtu. 


Vaše heslo

Vaša emailová adresa a heslo slúžia ako osobný kľúč k Vaším dátam na Tchibo.sk. Zvoľte si také heslo, ktoré si dokážete ľahko zapamätať, a dbajte na to, aby sa k Vášmu heslu a tým aj k Vášmu osobnému účtu na Tchibo.sk nedostala neoprávnená tretia osoba. Ak by ste si neskôr chceli svoje heslo zmeniť, môžete to urobiť v položke "Môj účet".


Prosím, nezabudnite: heslo musí obsahovať minimálne 8 znakov.


Zabudli ste heslo

Ak si nemôžete spomenúť na Vaše heslo, kliknite, prosím, na odkaz "Môj účet". Pod políčkom, do ktorého sa heslo zadáva, nájdete odkaz "Zabudli ste heslo?". Keď na tento odkaz kliknete, dostanete sa k formuláru, do ktorého doplňte svoju emailovú adresu, meno a priezvisko. Príslušné polia, prosím, vyplňte kompletne a použite e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli vo svojom osobnom účte Tchibo. Kliknutím na tlačidlo "Odoslať" nám zadané dáta odošlete. Na základe emailovej adresy dokážeme identifikovať zákazníka, môžeme zistiť Vaše dáta a poslať Vám emailom náhradné heslo. Keďže do Vašej emailovej schránky máte prístup iba Vy alebo osoby Vami oprávnené, k Vášmu náhradnému heslu sa nikto neoprávnený nemôže dostať. Náhradné heslo, ktoré môže byť použité iba jedenkrát a z bezpečnostno technických dôvodov je vygenerované z databázy, teda použijete pri nasledujúcom prihlásení do svojho osobného účtu na Tchibo.sk. Vo svojom osobnom účte potom toto náhradné heslo ihneď zmeňte zadaním hesla, ktoré si sami vyberiete (pozri Zmena dát účtu).


Prihlásenie a odhlásenie

Na to, aby ste sa dostali do svojho osobného účtu Tchibo a mohli tak využívať všetky poskytované výhody, sa musíte prihlásiť. Za týmto účelom kliknite na odkaz "Môj účet" vľavo hore na stránke. Dostanete sa tak na stránku, kde sa bude vyžadovať Vaša emailová adresa a Vaše heslo. Zadajte tieto údaje do príslušných polí a kliknite na tlačidlo "Prihlásiť". Potom sa Vám zobrazí úvodná stránka Vášho osobného účtu. Keď stránky Tchibo.sk opustíte, prístup k Vášmu osobnému účtu na Tchibo.sk sa automaticky ukončí. V prípade, ak chcete opustiť chránenú oblasť svojho osobného účtu a zdieľať svoj počítač s internetovým pripojením s viacerými osobami, odporúčame Vám, aby ste sa odhlásili pomocou odkazu "Odhlásenie" vľavo hore.


Zmena dát účtu

S výnimkou nami prideleného zákazníckeho čísla môžete svoje osobné údaje jednoducho meniť.

Ak chcete zmeniť svoje meno, fakturovaciu adresu, spôsob platby, svoju emailovú adresu alebo heslo, kliknite, prosím, jednoducho na príslušný textový odkaz "Zmeniť". Dostanete sa tak vždy na príslušnú stránku, na ktorej môžete svoje osobné údaje upraviť. Po tom, ako ste svoje dáta upravili, kliknite na tlačidlo "Potvrdiť", ktoré nájdete na konci stránky. Svoje heslo môžete zmeniť tak, že najprv zadáte svoje staré heslo a k tomu dvakrát nové heslo. Svoju emailovú adresu môžete zmeniť tak, že zadáte svoju novú emailovú adresu a zmenu potvrdíte svojim heslom. Ak chcete zrušiť celý svoj osobný účet a vymazať tak dáta, ktoré sú tam uložené, použite odkaz "Zrušiť účet" na úvodnej stránke Vášho účtu vľavo dole.


Prehľad objednávok

Kedykoľvek môžete presne sledovať, v akom štádiu spracovania sa Vaše objednávky v e-shope Tchibo.sk práve nachádzajú.

V rámci svojho osobného účtu Tchibo kliknite na odkaz "Zobraziť moje objednávky" a zobrazí sa Vám stránka s prehľadom Vašich objednávok za uplynulé tri mesiace (uzavreté objednávky sa tri mesiace po ich kompletnom vyexpedovaní vymažú). Tu môžete kliknúť na číslo príslušnej objednávky alebo na "Zobraziť" a podrobne si pozrieť každú objednávku a jej jednotlivé položky.

V položke „Stav objednávky“ uvidíte, čo sa s Vašou objednávkou momentálne robí. Ak ste v rámci jednej objednávky objednávali viac produktov, môže sa táto položka u jednotlivých produktov líšiť. Uvedené informácie znamenajú nasledovné:

  • Spracováva sa: Vaše výrobky sa práve pripravujú na odoslanie.
  • Odoslané: Vaše výrobky sú zabalené a predané dopravcovi.
  • Stornované: Objednávku ste stornovali Vy alebo bohužiaľ musela byť stornovaná z našej strany.
  • Vypredané: Výrobok je bohužiaľ vypredaný a nemôže byť dodatočne dodaný.
  • Zaslané späť: Výrobok bol Vami vrátený alebo vymenený.