Hodnotenie výrobkov
Podmienky účasti v hodnotiacom systéme TCHIBO
Odoslaním svojho hodnotenia a komentára akceptujete nasledujúce podmienky a súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Dôkladne si ich prečítajte.
Predpoklady na vytvorenie hodnotenia
Aby bolo hodnotenie férové, môže byť produkt posudzovaný len vtedy, keď bol doručený a mohol byť otestovaný.
Hodnotenia, ktorých cieľom je ovplyvniť celkové hodnotenie online obchodu – pozitívne alebo negatívne – sú neprípustné. To sa stane napríklad vtedy, ak bola objednávka odoslaná len s cieľom poskytnúť pozitívne alebo negatívne hodnotenie.
Odoslanie hodnotenia a uchovávanie údajov
Odoslaním svojho hodnotenia a komentára produktu súhlasíte, aby spoločnosť TCHIBO SLOVENSKO spol. s r.o., so sídlom Prievozská 4, 821 09 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 3763/B spracúvala Vaše osobné údaje v rozsahu krstné meno, prvé písmeno priezviska a e-mailovú adresu na účely hodnotenia produktu a svoje propagačné účely.
Súhlas je platný 3 roky od jeho udelenia a je ho možné kedykoľvek odvolať na adrese service@tchibo.sk. Po uplynutí troch rokov budú všetky hodnotenia anonymné a budú sa zobrazovať bez osobných údajov o kupujúcom. Obsah všetkých hodnotení zostane natrvalo nezmenený. Po odoslaní hodnotenia a/alebo komentára bude toto prenesené a uložené v spoločnosti Tchibo. Tchibo môže použiť Vašu e-mailovú adresu, aby si spoločnosť overila odovzdané hodnotenie a mohla Vás kontaktovať alebo reagovať na sťažnosti týkajúce sa služieb.
Hodnotenie produktu bude spravidla zverejnené s Vaším krstným menom a začiatočným písmenom Vášho priezviska. Ak si to neprajete, zaškrtnite jednoducho pri hodnotení políčko „anonym“ a neukáže sa žiadne meno.
Využívanie hodnotenia
Odoslaním hodnotenia a/alebo komentára udeľujete spoločnosti Tchibo neexkluzívne, oslobodené od licenčných poplatkov právo hodnotenia a/alebo komentár (celý alebo jeho časti) použiť online, ako aj offline (napr. v printových médiách alebo katalógoch), prepracovať, uverejniť, preložiť, poskytnúť tretej strane, rozmnožiť, rovnako aj integrovať do iných diel v akejkoľvek forme (médiá, technológie, atď.).
To značí napríklad, že Tchibo smie komentár uverejniť a hodnotenie a/alebo komentár využiť na propagačné ciele (napr. vo svojej reklame alebo na marketingové účely).
Obsah, kontrola a korektúra obsahu hodnotenia
Hodnotenia budú pred ich zverejnením kontrolované, či ich obsah nie je neprípustný a protiprávny. Na to bude Vaše hodnotenie v anonymizovanej forme odovzdané poskytovateľovi služby e-Komi. Hodnotenia nesmú mať neprípustný obsah. Medzi takéto patria hodnotenia, ktoré:
Predpoklady na vytvorenie hodnotenia
Aby bolo hodnotenie férové, môže byť produkt posudzovaný len vtedy, keď bol doručený a mohol byť otestovaný.
Hodnotenia, ktorých cieľom je ovplyvniť celkové hodnotenie online obchodu – pozitívne alebo negatívne – sú neprípustné. To sa stane napríklad vtedy, ak bola objednávka odoslaná len s cieľom poskytnúť pozitívne alebo negatívne hodnotenie.
Odoslanie hodnotenia a uchovávanie údajov
Odoslaním svojho hodnotenia a komentára produktu súhlasíte, aby spoločnosť TCHIBO SLOVENSKO spol. s r.o., so sídlom Prievozská 4, 821 09 Bratislava, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 3763/B spracúvala Vaše osobné údaje v rozsahu krstné meno, prvé písmeno priezviska a e-mailovú adresu na účely hodnotenia produktu a svoje propagačné účely.
Súhlas je platný 3 roky od jeho udelenia a je ho možné kedykoľvek odvolať na adrese service@tchibo.sk. Po uplynutí troch rokov budú všetky hodnotenia anonymné a budú sa zobrazovať bez osobných údajov o kupujúcom. Obsah všetkých hodnotení zostane natrvalo nezmenený. Po odoslaní hodnotenia a/alebo komentára bude toto prenesené a uložené v spoločnosti Tchibo. Tchibo môže použiť Vašu e-mailovú adresu, aby si spoločnosť overila odovzdané hodnotenie a mohla Vás kontaktovať alebo reagovať na sťažnosti týkajúce sa služieb.
Hodnotenie produktu bude spravidla zverejnené s Vaším krstným menom a začiatočným písmenom Vášho priezviska. Ak si to neprajete, zaškrtnite jednoducho pri hodnotení políčko „anonym“ a neukáže sa žiadne meno.
Využívanie hodnotenia
Odoslaním hodnotenia a/alebo komentára udeľujete spoločnosti Tchibo neexkluzívne, oslobodené od licenčných poplatkov právo hodnotenia a/alebo komentár (celý alebo jeho časti) použiť online, ako aj offline (napr. v printových médiách alebo katalógoch), prepracovať, uverejniť, preložiť, poskytnúť tretej strane, rozmnožiť, rovnako aj integrovať do iných diel v akejkoľvek forme (médiá, technológie, atď.).
To značí napríklad, že Tchibo smie komentár uverejniť a hodnotenie a/alebo komentár využiť na propagačné ciele (napr. vo svojej reklame alebo na marketingové účely).
Obsah, kontrola a korektúra obsahu hodnotenia
Hodnotenia budú pred ich zverejnením kontrolované, či ich obsah nie je neprípustný a protiprávny. Na to bude Vaše hodnotenie v anonymizovanej forme odovzdané poskytovateľovi služby e-Komi. Hodnotenia nesmú mať neprípustný obsah. Medzi takéto patria hodnotenia, ktoré:
- sú neoprávnené a/alebo trestné, predovšetkým obsahujúce urážky, poníženia, nezákonné hrozby, hanebné a nepravdivé fakty;
- sú ohrozujúce, obťažujúce, urážlivé, klamlivé, zavádzajúce, rasistické, diskriminačné, násilné, nepríjemné, obscénne alebo pornografické;
- porušujú alebo poškodzujú práva tretej strany (vrátane všetkých práv duševného vlastníctva, autorských práv a práv na ochranné známky);
- obsahujú dôverné údaje a/alebo porušujú alebo narúšajú súkromie tretích strán; ide najmä o osobné údaje (mená, adresy, IP adresy, zákaznícke čísla, čísla objednávok, údaje o bankách alebo kreditných kartách, poistné sumy, vek, dátum narodenia), ako aj telekomunikačné údaje (telefónne/faxové číslo);
- sú klamlivé pokiaľ ide o totožnosť hodnotiaceho (napríklad, keď sa hodnotiaci vydáva za inú osobu);
- robia reklamu alebo slúžia iným webovým stránkam a výrobkom, napr. pomocou hyperlinkov;
- nesúvisia s témou, teda s určitým výrobkom nemajú nič spoločné;
- obsahujú vyjadrenia o terapeutickom účinku a účinnosti farmaceutických prípravkov, lekárskych aplikácií alebo terapií;
- obsahujú cenové ponuky a iné výdavky (napríklad prepravné náklady) v číslach (napr. „10 eur“) alebo nemajú žiadnu výpovednú hodnotu (napr. bezvýznamné čísla, sekvencie písmen, symboly);
- odkazujú len na iné recenzie.
Zmena podmienok účasti
Tchibo si dôrazne vyhradzuje právo na aktualizovanie, prispôsobovanie alebo zmenu týchto podmienok.
Tchibo si dôrazne vyhradzuje právo na aktualizovanie, prispôsobovanie alebo zmenu týchto podmienok.