Dodanie
- Cena dopravy je 3,90 €.
- Pokiaľ by z technických alebo logistických dôvodov zaslanie prebiehalo v niekoľkých etapách, účtujeme poštovné samozrejme len raz.
Prepravné náklady nebudú účtované:
- pri nákupe od 40 €
- pri osobnom odbere v kamennom obchode
- pre členov vernostného klubu TchiboCard pri nákupe od 20 € a po prihlásení sa do TchiboCard online účtu
Možnosti dodania
Kuriérom na zvolené miesto dodania
Zásielku Vám doručíme prostredníctvom kuriéra spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. na zvolené miesto dodania. Tovar je kuriérom doručovaný počas pracovných dní.
Dodacia lehota je momentálne 5 až 8 pracovných dní. Dodacia lehota objednaného tovaru sa zobrazí v nákupnom košíku a pri telefonickej objednávke Vám bude osobne oznámená naším spolupracovníkom. Ak ste uviedli Vašu emailovú adresu, pošleme Vám potvrdenie o objednávke, v ktorom bude dodacia lehota taktiež uvedená. Na Váš email môžeme posielať aj ďalšie informácie týkajúce sa Vašej objednávky v e-shope, napr. potvrdenie o odoslaní tovaru alebo potvrdenie o vrátení tovaru. Spolu s informáciou o odoslaní zásielky Vám pošleme odkaz na partnerské stránky, na ktorých môžete sledovať cestu Vašej zásielky.
Upozornenie: V prípade, že si želáte zmeniť adresu doručenia alebo telefónne číslo, Slovak Parcel Service môže zmenu zohľadniť až potom, čo zaeviduje údaje o zásielke do svojho systému. Prosíme Vás preto, aby ste Slovak Parcel Service kontaktovali až po aktivácii odkazu sledovania zásielky, ktorý ste obdržali v potvrdení o odoslaní zásielky.
Dodacia lehota je momentálne 5 až 8 pracovných dní. Dodacia lehota objednaného tovaru sa zobrazí v nákupnom košíku a pri telefonickej objednávke Vám bude osobne oznámená naším spolupracovníkom. Ak ste uviedli Vašu emailovú adresu, pošleme Vám potvrdenie o objednávke, v ktorom bude dodacia lehota taktiež uvedená. Na Váš email môžeme posielať aj ďalšie informácie týkajúce sa Vašej objednávky v e-shope, napr. potvrdenie o odoslaní tovaru alebo potvrdenie o vrátení tovaru. Spolu s informáciou o odoslaní zásielky Vám pošleme odkaz na partnerské stránky, na ktorých môžete sledovať cestu Vašej zásielky.
Upozornenie: V prípade, že si želáte zmeniť adresu doručenia alebo telefónne číslo, Slovak Parcel Service môže zmenu zohľadniť až potom, čo zaeviduje údaje o zásielke do svojho systému. Prosíme Vás preto, aby ste Slovak Parcel Service kontaktovali až po aktivácii odkazu sledovania zásielky, ktorý ste obdržali v potvrdení o odoslaní zásielky.
Dodanie na inú dodaciu adresu
Inú dodaciu adresu môžete zvoliť v druhom kroku objednávky "Dodacia adresa". Fakturačná aj dodacia adresa budú zobrazené v potvrdení prijatia objednávky, ktoré Vás zašleme e-mailom po dokončení objednávky.
Všetky výrobky (okrem veľkorozmerných výrobkov) si môžete objednať na svoje meno do kamenného obchodu Tchibo a taktiež si ich tam vyzdvihnúť. Pri zostavovaní objednávky sú Vám ponúknuté na výber iba dostupné výdajné miesta pre daný druh tovaru.
Dodacia lehota
Dodacia lehota je momentálne 5 až 8 pracovných dní od objednania tovaru.
Možnosti platby
Tovar zaplatíte pri vyzdvihnutí platobnými prostriedkami akceptovanými v danom obchode.
Vyzdvihnutie objednávky
Ak ste v procese objednávania zadali svoj email, po odoslaní objednávky obdržíte potvrdenie o prijatí objednávky. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budete informovaní prostredníctvom e-mailu. Tovar si v obchode Tchibo môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia objednávky do obchodu.
Ak ste v procese objednávania e-mailovú adresu nezadali, budete informovaní prostredníctvom SMS správy. Tovar si môžete vyzdvihnúť do 7 dní odo dňa zaslania SMS správy.
Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru.
Osobný odber nie je možný, ak sa jedná o veľkorozmerný tovar (napr. nábytok), partnerské akcie a iný vybraný tovar. Venujte, prosím, pozornosť údajom uvedeným na príslušnej stránke detailu výrobku v časti Objednanie a doručenie.
Ak si želáte predĺžiť termín vyzdvihnutia Vašej objednávky, ktorú ste si nechali zaslať do kamenného obchodu, kontaktuje, prosím, našu bezplatnú zákaznícku linku na čísle 0800 213 313 alebo e-mailom servis@tchibo.sk. Vyzdvihnutie objednávky je možné predĺžiť o tri dni. Príklad: ak je pôvodný posledný deň vyzdvihnutia objednávky v pondelok, nový dátum vyzdvihnutia je štvrtok do konca pracovnej doby.
Objednávka mimo Slovenskej republiky
Objednávka mimo Slovenskej republiky nie je možná. Sortiment z e-shopu Tchibo.sk je možné objednávať a dodávať len v rámci príslušnej krajiny.
Dodacia lehota
Dodacia lehota je momentálne 5 až 8 pracovných dní od objednania tovaru.
Možnosti platby
Tovar zaplatíte pri vyzdvihnutí platobnými prostriedkami akceptovanými v danom obchode.
Vyzdvihnutie objednávky
Ak ste v procese objednávania zadali svoj email, po odoslaní objednávky obdržíte potvrdenie o prijatí objednávky. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budete informovaní prostredníctvom e-mailu. Tovar si v obchode Tchibo môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia objednávky do obchodu.
Ak ste v procese objednávania e-mailovú adresu nezadali, budete informovaní prostredníctvom SMS správy. Tovar si môžete vyzdvihnúť do 7 dní odo dňa zaslania SMS správy.
Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru.
Osobný odber nie je možný, ak sa jedná o veľkorozmerný tovar (napr. nábytok), partnerské akcie a iný vybraný tovar. Venujte, prosím, pozornosť údajom uvedeným na príslušnej stránke detailu výrobku v časti Objednanie a doručenie.
Ak si želáte predĺžiť termín vyzdvihnutia Vašej objednávky, ktorú ste si nechali zaslať do kamenného obchodu, kontaktuje, prosím, našu bezplatnú zákaznícku linku na čísle 0800 213 313 alebo e-mailom servis@tchibo.sk. Vyzdvihnutie objednávky je možné predĺžiť o tri dni. Príklad: ak je pôvodný posledný deň vyzdvihnutia objednávky v pondelok, nový dátum vyzdvihnutia je štvrtok do konca pracovnej doby.
Objednávka mimo Slovenskej republiky
Objednávka mimo Slovenskej republiky nie je možná. Sortiment z e-shopu Tchibo.sk je možné objednávať a dodávať len v rámci príslušnej krajiny.
Ak sa vo výnimočnom prípade stane, že Vami objednaný výrobok je nedostupný, budeme Vás o tom informovať e-mailom.
Dodacia lehota & Sledovanie zásielky
Dodacia lehota
Dodacia lehota je momentálne 5 až 8 pracovných dní od objednania tovaru (okrem nadrozmerných produktov).
Sledovanie zásielky
Na základe identifikačného čísla balíka si môžete kedykoľvek skontrolovať stav zásielky zaslanej prostredníctvom kuriéra spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. v systéme zmluvného prepravcu. Ďalšie informácie o sledovaní zásielok je možné nájsť v e-mailovom potvrdení o odoslaní zásielky alebo sa dá získať na telefónnom čísle zákazníckeho servisu 0800 212 313. Okrem toho si môžete kedykoľvek skontrolovať stav dopravy a dodania prihlásením sa do Vášho osobného účtu na Tchibo.sk.
Dodacia lehota je momentálne 5 až 8 pracovných dní od objednania tovaru (okrem nadrozmerných produktov).
Sledovanie zásielky
Na základe identifikačného čísla balíka si môžete kedykoľvek skontrolovať stav zásielky zaslanej prostredníctvom kuriéra spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. v systéme zmluvného prepravcu. Ďalšie informácie o sledovaní zásielok je možné nájsť v e-mailovom potvrdení o odoslaní zásielky alebo sa dá získať na telefónnom čísle zákazníckeho servisu 0800 212 313. Okrem toho si môžete kedykoľvek skontrolovať stav dopravy a dodania prihlásením sa do Vášho osobného účtu na Tchibo.sk.
O čase doručovania zásielky Vás bude informovať prepravná spoločnosť prostredníctvom SMS správy.
V niektorých prípadoch je z technických alebo logistických dôvodov možné, že Vám pre rýchlejšie vybavenie Vašej objednávky pošleme informáciu, ktoré výrobky sú k dispozícii ihneď a ktoré nie. Výrobky, ktoré nie sú k dispozícii ihneď, Vám pošleme v samostatnej zásielke neskôr. V každom prípade Vám budeme účtovať poštovné a balné iba raz. Dostanete od nás emailovú správu s potvrdením o odoslaní objednávky a jej rozdelení do jednotlivých zásielok.
V prípade, že si želáte zmeniť adresu doručenia alebo telefónne číslo, Slovak Parcel Service s.r.o. môže zmenu zohľadniť až potom, čo zaeviduje údaje o zásielke do svojho systému. Prosíme Vás preto, aby ste Slovak Parcel Service s.r.o. kontaktovali až po aktivácii odkazu sledovania zásielky, ktorý ste obdržali v potvrdení o odoslaní zásielky.
Po dvoch neúspešných pokusoch o doručenie zásielky prostredníctvom kuriéra bude tovar automaticky zaslaný späť. Ak bola Vaša objednávka už uhradená, čiastku Vám vrátime.
Dodanie objemného tovaru
Doručenie zásielky obsahujúcej objemný výrobok (napr. nábytok), pri ktorom je v náhľade výrobku uvedené „Doručenie prostredníctvom špedičnej spoločnosti“, zabezpečujeme prostredníctvom distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o. na území celej Slovenskej republiky.
Služba doručenia priamo do bytu je pri objemných výrobkoch dostupná len pre oblasť západného Slovenska a len na adresy s poštovým smerovým číslom začínajúcim na čísla:
• 01xxx – 024xx
• 81xxx – 85xxx
• 90xxx – 95xxx
• 971xx – 972xx
Tovar Vám doručíme do Vášho bytu na Vami určené miesto. Uistite sa prosím, že rozmery tovaru nepresahujú rozmery Vášho výťahu, schodiska alebo dverí. V prípade otázok, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na bezplatnom telefónnom čísle 0800 212 313.
• 01xxx – 024xx
• 81xxx – 85xxx
• 90xxx – 95xxx
• 971xx – 972xx
Tovar Vám doručíme do Vášho bytu na Vami určené miesto. Uistite sa prosím, že rozmery tovaru nepresahujú rozmery Vášho výťahu, schodiska alebo dverí. V prípade otázok, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na bezplatnom telefónnom čísle 0800 212 313.
Zásielky sú doručované v pracovných dňoch v čase medzi 09:00 and 21:00.
O čase doručovania zásielky Vás bude informovať prepravná spoločnosť telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
O čase doručovania zásielky Vás bude informovať prepravná spoločnosť telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
Pokiaľ chcete vrátiť objemný výrobok predajný len v internetovom obchode (napr. nábytok), ktorý Vám bol doručený prostredníctvom nášho distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o., takýto výrobok je možné vrátiť len prostredníctvom nášho distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o., pričom v takomto prípade kontaktujte zákaznícky servis Tchibo na e-mailovej adrese: servis@tchibo.sk alebo na telefónnom čísle: 0800 212 313, ktorý zabezpečí odvoz tovaru prostredníctvom nášho distribučného partnera Rhenus Logistic, s.r.o., vrátane stanovenia konkrétneho termínu odvozu tovaru. Kupujúci v takomto prípade nehradí prepravné náklady za vrátenie tovaru.