Používame súbory cookie, aby sme mohli naše webové stránky lepšie prispôsobiť Vašim potrebám. Používaním našich webových stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na Vašom počítači, tablete alebo smartfóne. Viac informácií tu.
Schließen
Kancelárske vybavenie

Kancelárske vybavenie

Ohrievač rúk »Powerbank«
2 v 1: ohrievač rúk a mobilné napájanie na cesty
19,99 € Quickshop
Taštička s náhradným akumulátorom powerbank
Mobilné napájanie, napr. pre smartfón alebo tablet
24,95 € Quickshop
Tchibo diár 2019
A5, týždenný
14,95 € Quickshop
Úložný kôš
Na dekoračné uloženie časopisov, prikrývok, dreva do kozuba atď.
12,99 € Quickshop
Obaly na dokumenty, 10 ks
5 obalov na suchý zips a 5 zásuvných obalov s obojstranným vreckom
7,99 € Quickshop
Diár, A6 s kalendárom na 18 mesiacov
S kalendárom na 18 mesiacov – od júla 2017 do januára 2019
5,99 € Quickshop
Diár, A5 s kalendárom na 18 mesiacov
S kalendárom na 18 mesiacov – od júla 2017 do januára 2019
7,99 € 5,99 € Quickshop
Univerzálne držiaky na kábel, 2 ks
Inteligentný manažment káblov: udržia káble usporiadane uložené a vždy poruke
5,99 € Quickshop
Úložný box na káble
Praktický box na uschovanie káblov a predlžovacích káblov so zásuvkami
14,99 € Quickshop
Súprava kancelárskych potrieb
Ozdobné pomôcky na každý deň do kancelárie a školy
8,99 € 6,99 € Quickshop
Súprava úložných nádobiek
Na perá, kancelárske potreby a mnoho iného
8,99 € Quickshop

Vybavenie kancelárie pre prehľadné pracovisko

V dobre organizovanej kancelárii ide práca hneď ľahšie. Nástenky a úložné systémy môžu na stole alebo stene okrem toho vytvoriť príťažlivé optické akcenty. Objavte v Tchibo štýlové a praktické pomôcky do kancelárie, ktoré Vám uľahčia triedenie. Prezradíme Vám, ako na to.

Vybavenie do kancelárie, ktoré Vám uľahčí prácu

Správna organizácia kancelárskych potrieb

Upratané pracovisko sa postará nielen o efektívnejšiu prácu, ale aj o príjemnejšiu atmosféru. Pri zariaďovaní kancelárie pomáha, keď kancelárske potreby rozdelíte do kategórií. Úložný systém na pracovnom stole s rôznymi priehradkami poskytne priestor napríklad písacím potrebám. Pre lepší prehľad môžete jednotlivé priehradky označiť nalepovacími etiketami. Vďaka zakladacím obalom alebo zakladačom v rôznych farbách si zas zachováte prehľad vo svojich dokumentoch.

Ergonomické usporiadanie kancelárie

Pre efektívnu prácu potrebujete pracovné prostredie prispôsobené Vašim potrebám a pracovným procesom. Ak pracujete veľa na počítači, najlepšie miesto pre klávesnicu je čo najbližšie k telu. Myš patrí hneď vedľa. Aby Vás pri práci nerušili zamotané káble, vhodné je použitie klipsov na káble. Dôležité dokumenty majte ideálne stále na očiach. Zoznamy úloh a týždenné plány môžete pripevniť na nástenku priamo nad písacím stolom.

Dôležité kritériá pre kúpu Vašich kancelárskych potrieb

Kvalitný materiál

Kancelárske potreby z kvalitných materiálov sú odolnejšie a trvácnejšie. Pri potrebách z papiera je dôležitá jeho dostatočná hrúbka. Tá ovplyvňuje napríklad, či bude náplň pera na papieri presvitať na druhej strane. Pri často používaných kancelárskych potrebách ako diároch a kalendároch je vhodným materiálom pravá koža. Je totiž odolná a postará sa o to, že Váš diár bude vyzerať dobre celoročne.

Funkčnosť

Vybavenie do kancelárie, ktoré je viac než len peknou dekoráciou na stole, Vám poskytne viac pohodlia. Nožnice vhodné na prácu v kancelárií musia byť dosť ostré na to, aby čisto prestrihli aj hrubší papier. Aby otvárač na listy bezpečne sedel v ruke, je dobré, aby bola rúčka z protišmykovej gumy. Stupnica pravítka je viditeľnejšia, ak je farebne odlíšená od pozadia.

Náš záväzok pre Vaše vybavenie kancelárie

Aby ste svoju kancelársku prácu vybavili rýchlo a úspešne, ponúkame Vám funkčné, starostlivo vyrobené kancelárske potreby z kvalitných materiálov. Pečať akosti TCM (Tchibo Certified Merchandise) Vám garantuje vysokú kvalitu našich výrobkov. Podľa označenia „2 v 1“ spoznáte špeciálne výrobky, ktoré majú hneď niekoľko funkcií.