Naše služby

Doručenie do obchodu zadarmo

Výrobky si môžete objednať s doručením do obchodu Tchibo a tiež si ich tu vyzdvihnúť. Ušetríte za dopravu a môžete využiť zľavy, ktoré platia v obchode v okamihu platby, respektíve v e-shope v čase odoslania objednávky. Výnimkou doručenia do obchodu je nadrozmerný tovar a iný vybraný tovar, o čom Vás informujeme priamo v detaile výrobku.

30 dní na vrátenie tovaru

Tovar zakúpený v e-shope môžete vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní po doručení tovaru, a to prostredníctvom nášho distribučného partnera alebo priamo v kamennom obchode, kde Vám budú hneď vrátené peniaze. Výnimkou vrátenia tovaru v kamenných obchodoch je nadrozmerný tovar. Viac informácií o vrátení tovaru nájdete tu.

Často kladené otázky

Ako sa dozviem, že je moja objednávka pripravená na vyzdvihnutie v kamennom obchode?

Ak ste tovar objednávali cez Váš zákaznícky účet alebo ste pri objednávke uviedli e-mailovú adresu, zašleme Vám správu akonáhle bude objednávka pripravená vo Vami zvolenom obchode na odber. V prípade, že ste e-mailovú adresu neuviedli, informujeme Vás telefonicky.
Ako dlho bude objednávka v obchode pripravená na vyzdvihnutie?

Tovar si v kamennom obchode môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia výzvy na vyzdvihnutie.
Je možné do kamenných obchodov nechať doručiť všetok tovar?

Spravidla je do obchodu možné doručiť takmer všetok tovar. Výnimku tvorí nadrozmerný tovar (napr. nábytok), tovar z partnerských akcií a iný vybraný tovar, o čom budete informovaný v detaile výrobku alebo naspodku stránky. Do obchodu tiež nie je možné zaslať tovar po uplatnení Vernostných zrniek. Ak ste držiteľom vernostnej karty TchiboCard, uplatnite si Vaše Vernostné zrnká až pri platbe tovaru v kamennom obchode, inak sa Vám možnosť doručenia do obchodu nezobrazí.
Ako spoznám, že tovar je možné doručiť do obchodu?

O tom či je alebo nie je možné doručiť tovar do obchodu Vás informujeme priamo v detaile výrobku v sekcii „Objednanie a doručenie“ (viď obrázok) alebo na konci stránky.