Schließen
mood_order
Zahájenie objednávky Krok 1: Zobrazenie výrobkov v nákupnom koši, zmena alebo odstránenie výrobkov
Ak sú v nákupnom košíku všetky požadované výrobky v požadovanej forme, kliknite na tlačidlo "Do pokladne" (vľavo dole), aby sa začal proces objednávania.
Môžete si nielen znovu prezrieť vybrané výrobky, ale tiež robiť zmeny, napr. meniť počet alebo veľkosť. Keď kliknete na "Zmeniť ", otvorí sa stránka s detailmi produktu. Zmeňte dáta a potvrďte pomocou tlačidla "Potvrdiť". Potom sa dostanete naspäť k nákupnému košíku. Na vymazanie produktu z Vášho nákupného košíka použite odkaz "Odstrániť".

Krok 2: Zadanie Vašich zákazníckych údajov
Ak máte vytvorený osobný účet Tchibo, potrebujeme na tomto mieste len Vašu emailovú adresu a potvrdenie prostredníctvom zadania Vášho hesla. Po kliknutí na tlačidlo "Prihlásiť" sa dostanete priamo na stránku "Posledná kontrola".
Ak ešte nemáte možnosť identifikovať sa prostredníctvom emailovej adresy a hesla, môžete pokračovať vo svojej objednávke a zriadiť si svoj osobný účet Tchibo alebo pokračovať v objednávke bez osobného účtu. K tomu si, prosím, jednoducho zvoľte príslušné výberové políčko.
Potom pokračujte vo svojej objednávke tak, že stlačíte tlačidlo "Pokračovať".

Krok 3: Výber spôsobu platby
Vyberte si jeden z možných spôsobov platby. V prípade "Kreditnej karty", prosím, kompletne vyplňte potrebné polia. V postupe pokračujte tak, že kliknete na tlačidlo "Pokračovať".

Krok 4: Posledná kontrola
Stránka s prehľadom Vám teraz znovu zobrazí Vašu kompletnú objednávku. Skontrolujte si, prosím, či sú Vaše osobné údaje zobrazené správne. Ak ich budete chcieť zmeniť, kliknite na odkaz "Zmeniť".
Samozrejme tiež môžete zmeniť aj počet výrobkov v objednávke. Ešte stále môžete produkty z objednávky odstrániť, a to tak, že kliknete na odkaz "Odstrániť". Na záver nezabudnite potvrdiť svoj súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Ak je všetko v poriadku, odošlite svoju objednávku stlačením tlačidla "Odoslať objednávku". Ďakujeme!

Telefonická objednávka
Výrobky z e-shopu Tchibo.sk si môžete objednať aj telefonicky na našej zákazníckej linke. Naše operátorky Vám pomôžu vybaviť Vašu objednávku.
Zákaznícka linka 0800 212 313 je v prevádzke v dňoch pondelok - piatok 8 - 20 hod a sobota 8 - 16 hod

Objednanie a osobný odber v kamennom obchode Tchibo

Všetky výrobky (okrem veľkorozmerných výrobkov) si teraz môžete objednať na svoje meno priamo v kamennom obchode Tchibo a taktiež si ich tam vyzdvihnúť. Tovar zaplatíte pri vyzdvihnutí platobnými prostriedkami akceptovanými v danom obchode. Dodacia lehota je 4-6 pracovných dní. 

Ak ste v procese objednávania zadali svoj email, po odoslaní objednávky obdržíte potvrdenie o prijatí objednávky. Akonáhle bude Vaša objednávka pripravená na osobný odber, budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Tovar si v obchode Tchibo môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia objednávky do obchodu.

Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru. 

Ak ste v procese objednávania e-mailovú adresu nezadali, budete informovaný telefonicky počas 3 dní od doručenia tovaru do kamenného obchodu. V prípade, že budete v priebehu týchto 3 dní nezastihnuteľný, bude Vaša objednávka stornovaná. Tovar si môžete vyzdvihnúť do 7 dní odo dňa, keď budete telefonicky kontaktovaný.

Objednanie tovaru v kamennom obchode Tchibo s dodaním na Vami určenú dodaciu adresu

Okrem osobného odberu si môžete množstvo výrobkov v kamennom obchode Tchibo objednať na svoje meno a nechať si ich doručiť napr. domov. Dodanie tovaru sa uskutoční prostredníctvom nášho zmluvného prepravcu. Dodacia lehota je 4-6 pracovných dní.

Objednanie doma a vyzdvihnutie tovaru v kamennom obchode

Objednajte si v pohodlí domova v e-shope a nechajte si svoju objednávku doručiť do predajne Tchibo na osobný odber (nevzťahuje sa na veľkorozmerné výrobkov napr. nábytok). V procese objednávania jednoducho zvoľte pri dodacej adrese niektorý z kamenných obchodov Tchibo. 

Keď bude Vaša objednávka vo zvolenom kamennom obchode pripravená, budete o tom informovaný e-mailom. Dodacia lehota je 4-6 pracovných dní. Tovar zaplatíte pri prevzatí platobnými prostriedkami akceptovanými v obchode. Tovar si v predajni Tchibo môžete vyzdvihnúť do 7 dní. 

Pri osobnom odbere v kamennom obchode si prosím prineste potvrdenie o prijatí objednávky, ktoré sme Vám poslali bezprostredne po nákupe. Vytlačte si ho alebo uložte do mobilného telefónu. Predídete tým nezrovnalostiam pri preberaní tovaru. 

Vrátenie tovaru

Tovar zakúpený na internetovej stránke www.tchibo.sk môžete vrátiť alebo vymeniť bez uvedenia dôvodu do 30 dní odo dňa jeho prevzatia. Po uplynutí 30 dňovej lehoty je možné vrátiť iba tie výrobky, ktoré vykazujú známky poškodenia pri výrobe alebo vadu, na ktorú sa vzťahuje bežná spotrebiteľská záruka. Všetky možnosti a informácie ohľadom vrátenia tovaru zakúpeného online nájdete . 

Na tovar objednaný prostredníctvom e-shopu, ktorý bol vyzdvihnutý a zakúpený v kamennom obchode sa vzťahuje reklamačný poriadok kamenných obchodov.