Schließen
mood_faq
Je ponuka v obchodoch a na internete totožná?

V zásade áno:
  • V obchodoch Tchibo nájdete kompletný sortiment z Tchibo magazínu.
  • na internete navyše každý týždeň nájdete ďalšie výrobky, ktoré ponúkame exkluzívne iba v e-shope.
  • Nezabúdajte, prosím, že ceny v e-shope sa môžu odlišovať od cien v obchodoch.
Kedy je nový tovar dostupný?
  • v obchodoch Tchibo je nová ponuka zvyčajne v pondelok alebo v utorok.
  • na internete sa dá táto ponuka objednať v predstihu každý utorok týždeň vopred.

Môžem si objednať aj staršie produkty Tchibo, ktoré už nie sú zobrazené na stránke?

Produkty z predchádzajúcich týždňov, ktoré sú ešte k dispozícii, môžete nájsť prostredníctvom vyhľadávača úplne hore na stránke. Jednoducho zadajte hľadané slovo a dostanete zoznam nájdených položiek. Nezabudnite, prosím, že zadané slovo musí obsahovať minimálne tri znaky.


Ako často sa ponuka aktualizuje?

Našu ponuku aktualizujeme jedenkrát týždenne. Každý utorok na Vás čaká nový svet.


Aká dlhá je doba, počas ktorej si môžem daný výrobok na internete objednať?

Výrobok sa dá na internete objednať - pokiaľ medzitým nebude vypredaný - po dobu minimálne 6 týždňov. Pod obrázkom "Budúci týždeň" nájdete najnovšiu ponuku. Vpravo nájdete ponuky 5 uplynulých týždňov.


Aké bezpečné je objednávanie cez internet?

S vynaložením maximálneho úsilia a pomocou najvyšších technických bezpečnostných štandardov sa staráme o to, aby všetky dáta Vašej objednávky:

  • sa k nám dostali bezpečným spôsobom,
  • boli na našich serveroch chránené proti prístupom zvonku a
  • neboli poskytované neoprávnenej tretej osobe.
Viac informácií o našich rozsiahlych bezpečnostných opatreniach a opatreniach na ochranu dát sa môžete dozvedieť v sekcii Ochrana osobných údajov.

Čo sa stane s mojimi zákazníckymi údajmi?
Podrobné informácie o dôležitých témach, ako sú zákaznícke údaje, ochrana dát a bezpečnosť nájdete tu.

Aké záruky na produkty Tchibo ponúka?
Kvalitu produktov Tchibo zabezpečujeme tak, že pre našich dodávateľov stanovíme prísne podmienky a uskutočňujeme rozsiahle kontroly kvality. Len vďaka tomu môžeme poskytovať rozsiahle záruky. Doplnkové zvláštne záruky sú zvlášť uvádzané v popisoch produktov.

Ako je to s právom na vrátenie tovaru?
Pokiaľ nie ste s niektorým produktom spokojný, môžete nám ho bez problémov vrátiť alebo ho môžete vymeniť do 30 dní od doručenia. Štítok pre vrátenie tovaru, ktorý je k tomu potrebný, je vždy spolu s dodacím listom súčasťou zásielky.

Ďalšie informácie týkajúce sa práva vrátiť tovar nájdete .

Na koho sa môžem obrátiť, ak mám problém so svojou objednávkou alebo s produktom?
Akúkoľvek otázku nám môžete kedykoľvek položiť poslaním emailu na adresu servis@tchibo.sk alebo sa môžete obrátiť na zákaznícku linku 0800 212 313 v dňoch pondelok - piatok 8-20 hod, v sobotu 8-16 hod.

Akým spôsobom môžem platiť na Tchibo.sk?
Tchibo.sk ponúka tri pohodlné spôsoby platby: dobierku, platobnú kartu a  PayPal. Podrobné informácie o platení nájdete v položke .

Môžem objednávať aj z cudziny a bude mi tam tovar dodaný?
Objednávka mimo Slovenskej republiky nie je možná. Sortiment z e-shopu Tchibo.sk, ako aj sortiment zahraničných e-shopov spoločnosti Tchibo je možné objednávať a dodávať len v rámci príslušnej krajiny.

Aký iný spôsob objednávania okrem objednávania cez internet ešte existuje?
Objednávku je možné uskutočniť prostredníctvom internetového obchodu Tchibo.sk alebo telefonicky. Operátorky na zákazníckej linke 0800 212 313 Vám ochotne poradia v dňoch pondelok - piatok 8-20 hod, v sobotu 8-16 hod. Ponúkané výrobky si môžete samozrejme zakúpiť aj v obchode Tchibo.

Môžem si objednané výrobky nechať poslať aj na inú dodaciu adresu?

Áno, môžete. Pred odoslaním Vašej objednávky stačí zadať vedľa fakturačnej adresy odlišnú dodaciu adresu.


Ako rýchlo obdržím z e-shopu objednávku?
Dodacia lehota je zvyčajne 4 až 6 pracovných dní od objednania tovaru.

Prečo sú výrobky niekedy vypredané?
Tchibo si necháva výrobky TCM špeciálne vyrobiť. Preto je každý výrobok k dispozícii len v určitom množstve kusov a nedá sa dodatočne priobjednať. Veľa ráz sa stane, že špeciálne obľúbené výrobky sa rýchlo vypredajú. Preto si rýchlo objednajte, kým sú výrobky k dispozícii!

Aká je výška prepravných nákladov?

Cena za prepravné náklady v e-shope Tchibo, ktorú je kupujúci povinný uhradiť súčasne s úhradou kúpnej ceny činí 2€. Platba pri doručení na dobierku je spoplatnená čiastkou 1€. Skutočné náklady na dobierku a dopravu sú touto čistkou pokryté iba sčasti, zbytok preberá Tchibo. 
Predávajúci nebude kupujúcemu účtovať cenu za dodanie tovaru v prípade, pokiaľ hodnota objednaného tovaru činí aspoň 80 € a prípade akciových ponúk „doprava zadarmo“. Pokiaľ by z technických alebo logistických dôvodov zaslanie prebiehalo v niekoľkých etapách, účtujeme poštovné a balné samozrejme len raz.

Prečo musím platiť prepravné náklady?
Tchibo nezapočítava prepravné náklady do ceny výrobkov. Našou filozofiou je vždy Vám ponúkať vysoko kvalitné výrobky za obzvlášť výhodné ceny.


Aké výhody ponúka osobný účet Tchibo?
Pre Vás ako zákazníka s osobným účtom bude nákup na Tchibo.sk ešte jednoduchší a pohodlnejší. Budete si môčť užívať nasledujúce výhody:
  • Účet je bezplatný a nepreberáte tým žiadne povinnosti.
  • Objednávate rýchlo a pohodlne jednoduchým zadaním emailovej adresy a hesla.
  • Môžete sledovať stav svojich aktuálnych objednávok.
  • Účet môžete kedykoľvek bez problémov zrušiť.

Ako si zriadim osobný účet na Tchibo.sk?

Hore na stránke nájdete odkaz "Môj účet". Po kliknutí na tento odkaz postupujte podľa popísaných krokov. Účet Vám zriadime bezplatne, s jeho zriadením nie sú spojené žiadne povinnosti.


Ako môžem svoj osobný účet zrušiť?

V položke "Môj účet" nájdete odkaz "Zrušiť účet".


Je môj osobný účet bezpečný?

Prístup k Vášmu osobnému účtu máte samozrejme len Vy hneď, ako sa prihlásite zadaním svojej emailovej adresy a hesla. Aby nemohlo dôjsť k zneužitiu Vášho účtu, nikomu nedávajte svoje heslo. Ďalšie informácie k dôležitej téme bezpečnosti nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.


Aké technické požiadavky musí spĺňať môj počítač, aby som mohol/la optimálne využívať internetovú ponuku Tchibo?

Pre nakupovanie na Tchibo.sk by ste mali zvoliť rozlíšenie obrazovky minimálne 1024 x 768 pixelov a použiť aktuálny prehliadač.


Prečo Tchibo používa cookies?

Cookies sú malé informácie alebo súbory, ktoré uľahčujú používanie stránok Tchibo.sk. Umožňujú napríklad to, aby sme Vás po prihlásení mohli pozdraviť Vašim menom alebo aby ste už nemuseli vypĺňať niektoré polia formulára. Návšteva stránok Tchibo.sk a nákup na týchto stránkach sú samozrejme možné i bez cookies. Väčšina webových prehliadačov spravidla akceptuje cookies automaticky. Nastavenie svojho prehliadača však môžete zmeniť a tým zabrániť automatickej akceptácii cookies.


Čo je to Newsletter?

Prostredníctvom nášho Newsletteru Vás priebežne informujeme o aktuálnych ponukách a obzvlášť významných akciách a produktoch. K odberu Newsletteru sa môžete prihlásiť bezplatne a nezáväzne po kliknutí na odkaz Newsletter na hornom okraji stránky.


Kde nájdem informácie o spoločnosti Tchibo?

V zápätí každej stránky je odkaz "O spoločnosti", ktorý Vás presmeruje na korporátne stránky spoločnosti Tchibo.